Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie panorama Mojego Miasta #2 Wołodyjowski na to:
Sligo: aż słyszę, jak świszczą :)
zdjęcie Shodan na to:
jest git
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
Ostatnie komentarze

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu

brak
Autor bubu Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie Nad Czarnym Stawem
Data wysłania dnia 29.03.2009
Kategoria Panoramiczne
Katalog Taterki 2007 - Sierpień
Oglądane 1472 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 176.96 kB ( 1400x207 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis Szeroko :) może trochę za szeroko bo mało widać. Ze Świnicy. Składak z 20 poziomych kadrów. Ujęcie z tego miejsca już kiedyś było.
Następne w serwisie
zdjęcie i
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Wierzchowski napisał(a) dnia 03.05.2010
dobrze ujarzmione śwatło
Tommy_G napisał(a) dnia 30.03.2009
ło kurcza... aleś się nasklejała :)
świetne!
bubu napisał(a) dnia 30.03.2009
innooki wersja większa prosto po sklejniu www.fotoblogizkagajewska.republika.pl wersja większa prosto po sklejniu
bubu napisał(a) dnia 30.03.2009
achaj dzięki nie musi być już jakoś przy okazji jak będziesz coś skanował (nie chce być problemem) odnośnie jeszcze wywalenia ludzi :) nie miałam jeszcze okazji tam być samotnie nawet nie wiem czy bym chciała :) w tej sytuacji i tak szczęśliwie było nas tam tak mało
achaj napisał(a) dnia 30.03.2009
oczywiście bubu.. z przyjemnością to zrobię.. wieczorem poszukam skanera pod szafą ..;)
bubu napisał(a) dnia 30.03.2009
dziękuje za komentarze, zapewniam że zdjęcie po skelejeniu było równo jasne i kolory jak najbardziej zgodne z naturalnymi zdjęcie było robione późnym popołudniem godzinę później zapadł zmrok, duża ciemność z lewej strony tam gdzie kłębią się chmury faktycznie taka była (to była nadciągająca burza) natomiast nierówność jasności z prawej strony to moja wina po zlepieniu wydawały mi się churki zbyt nudne i je miejscowo przyciemniłam, Misiek faktycznie wygląda trochę jak wklejony :) no ale to samo możnaby powiedzieć o pierwszoplanowych skałach (tak to wychodzi przy takiej perspektywie) achaj być może widziałam ten artykuł ale jakbyś mógł wyślij mi na maila z profilu
kasiek napisał(a) dnia 30.03.2009
jak chodzi o fotoggrafa na pierwszym planie to moje odczucie jest takie, ze dominuje na zdjeciu i zaburza proporcje wielkości człowiek-góry....
Achaj... Tobie słodzić... zawsze;)))
kasiek napisał(a) dnia 30.03.2009
:) skoki odcieni pokrywają sie z liniami łączeń... ale niech Autorka sie wypowie;)
achaj napisał(a) dnia 30.03.2009
trudno ksiekowi ;) racji nie przyznać.. ( posłodzimy sobie nawzajem ;))

wiem ze to subiektywne wrażenie ale fotograf na pierwszym planie wygląda jakby stał na tle fototapety..

dostrzegam ównież wpływ photomatixa na poszczególne kadry.. stąd różnice w odcieniach i tonacjach..

składanie panoram a'la HDR to dość trudna sztuka.. ale do wykonania przy zachowaniu dyscypliny fotografowania.. fajnie opisał to Maciek Duczyński w Foto-Digital nr 4/2007

numer posiadam.. moge zeskanowac .. za jakość skanu nie ręczę ;)
Loco napisał(a) dnia 30.03.2009
nie znam się na sklejaniu panoram, ale przeostrzone fakt!!
stormwatcher napisał(a) dnia 30.03.2009
Tylko czy to kwestia balansu bieli, czy raczej samej barwy i grubości chmur? Może nam autor napisze czy było na auto robione...
kasiek napisał(a) dnia 30.03.2009
Storm, popatrz na niebo... powinno być całe w takim samym odcieniu, a różne jasnosci... moja pierwsza panoramka też tak wyglądała... zostawiłam w ustawieniach aparatu balans bieli na 'auto' i przy każdej focie pomiar był inny...
tutaj rzucaja sie w oczy przynajmniej 4 takie przejścia...
dr3wno, a ja mam okulary i widzę wiecej;)
stormwatcher napisał(a) dnia 30.03.2009
A jeśli chodzi o ludzi... to chyba kwestia gustu. Dla mnie ok.
dr3wno napisał(a) dnia 30.03.2009
ja widze 1 złożenie:)
stormwatcher napisał(a) dnia 30.03.2009
Nie twierdzę, że nie masz racji. Ja nie wiedzę tutaj jednak różnych balansów bieli...
kasiek napisał(a) dnia 30.03.2009
nie rozumiem zachwytów.... szeroko i... tyle;
ludzie niepotrzebni, przeostrzone, złozenia bardzo widać i co najwazniejsze foto wygląda jakby każde składowe było robione na ustawionym inaczej balansie bieli.... na automatycznym robiłas?
nie rozumiem też dlaczego z 20 poziomych? całość możnaby z powodzeniem zmieścić na 15 pionowych i efekt byłby lepszy...
krytykuję i to bardzo, ale mz to zdrowsze od nieuzasadnionego słodzenia;)
więcej naszych kochanych górek poposze;)
Tom Wolczyk napisał(a) dnia 30.03.2009
swietnie;]
dr3wno napisał(a) dnia 30.03.2009
piękne jest
innooki napisał(a) dnia 30.03.2009
zalogowalem sie specjalnie.pieknie. masz gdzies jakies wieksze? chetnie obejrze.
yanmar napisał(a) dnia 29.03.2009
bardzo ewangeliczne... zwłaszcza te promienie...
thomas1687 napisał(a) dnia 29.03.2009
no super :D
Sławcio G napisał(a) dnia 29.03.2009
super jest, kurde, poleconko, ale tu nei mozna:)) Suoer wydrukowac by sie chciało hehe
stormwatcher napisał(a) dnia 29.03.2009
Świetne! Fajne górki...
Ilonek_90 napisał(a) dnia 29.03.2009
straszliwie mi się podoba ;-)
rsp75 napisał(a) dnia 29.03.2009
wow, fajowe :)