Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie Królowa stawu zdjęcie zdjęcie
zdjęcie panorama Mojego Miasta #2 Wołodyjowski na to:
Sligo: aż słyszę, jak świszczą :)
zdjęcie Shodan na to:
jest git
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
Ostatnie komentarze

D

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie D
Autor Dominika Poprzednie autora
z tego katalogu

brak
Data wysłania dnia 28.12.2008
Kategoria Portret
Katalog Szkło
Oglądane 800 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 173.61 kB ( 800x800 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis Szklarnie znalazła. Tak się bawi. Gabrysi za malowanie (: Darii za pozowanie i Hili za światełko pozdrawiam
Następne w serwisie
zdjęcie Mr. B
Poprzednie w serwisie
zdjęcie bo ona też chce to utrwalić.
Metadane [EXIF]
Aparat SONY - DSLR-A100
Przysłona f/2.8
Czas naświetlania 1/40 [s]
ISO 200
Ogniskowa 50 (80) [mm]
AKania napisał(a) dnia 07.10.2010
o wow! jestem pod wrażeniem
Dominika napisał(a) dnia 03.01.2009
Na plu to samo jest;p
nikpk napisał(a) dnia 02.01.2009
bardzo sie podoba
darek24111 napisał(a) dnia 02.01.2009
fajne, wg mnie lepsze niz to z pl.foto
bubu napisał(a) dnia 30.12.2008
he he na czarnym PE ciekawie to wygląda modelka jakby z monitora wyglądała :)
Dominika napisał(a) dnia 29.12.2008
Ej Anka Sasanka :) *:
swam napisał(a) dnia 29.12.2008
Mnie cała ta sesja się strasznie podobuju:):):)
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
zapomniałam:P oj:)
achaj napisał(a) dnia 28.12.2008
jesoo nie pisz tak bo se ;) ludzie cos jeszcze pomyslą:D:D:D:
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
a tak to ja nie wiem;p mozes mna zmeczony;p
achaj napisał(a) dnia 28.12.2008
oby tylko na zdjeciu ;):P:P:P
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
czyli by mnie na zdjeciu nie lubil:P ee:P
achaj napisał(a) dnia 28.12.2008
kobiet.. a dziewczynek... to spora różnica... :P:P
achaj napisał(a) dnia 28.12.2008
ni hu hu... ale poczekam se ;) na inne.. bo dość intrygująco sie zapowiada ;)
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
Grzesiek nie kuma czaczy:):) kobit na zdjeciach nie lubisz:P:P przyznaj sie:P
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
nie?:)
niepokorny napisał(a) dnia 28.12.2008
o! teksturkę na panią nałożyłaś
achaj napisał(a) dnia 28.12.2008
jakoś nie czaję bazy ;) :P:P
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
tzn?:)
grzegorz pawlik napisał(a) dnia 28.12.2008
fajnie choć można przez szybę uzyskać więcej
dr3wno napisał(a) dnia 28.12.2008
(: szuper:
mikry napisał(a) dnia 28.12.2008
bdb zdjecie
rsp75 napisał(a) dnia 28.12.2008
fajowe, widzi mi sie :)
Dominika napisał(a) dnia 28.12.2008
jo jo (:
natalis.ddm napisał(a) dnia 28.12.2008
fajne podoba mi sie:)
w szklarnii zawsze ciekawie wychodzi wiec czekam na ciag dalszy