Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie panorama Mojego Miasta #2 Wołodyjowski na to:
Sligo: aż słyszę, jak świszczą :)
zdjęcie Shodan na to:
jest git
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
Ostatnie komentarze

Lachony

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie Wesołych Świąt
Autor blurppp Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie Dziadek Toluś

Reklama

x
Reklama
tolpa.pl/lipidro,k13 Dermo face - do twarzy. lipidro.tolpa.pl
Data wysłania dnia 21.12.2007
Kategoria Ludzie
Katalog Brak katalogu
Oglądane 5356 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 146.46 kB ( 534x700 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis Pół dnia spędziłem ogladając http://www.magnumphotos.com potem przeglądałem szuflandie w efekcie taka oto meska szowinistyczno świniowata fota
Następne w serwisie
zdjęcie
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
jarek_gazik napisał(a) dnia 22.12.2007
Okropniste "lachony". Nawet metki od butów nie odkleił jeden. Foto fajowe. Co do głowy za Tomem.
Tom Wolczyk napisał(a) dnia 22.12.2007
podoba mi sie glowa na drzwiach która, patrzy w ich strone, tytul no cóz takie zycie - prawdziwy;]
roksana napisał(a) dnia 22.12.2007
To jest cholernie dowcipne, ale ja na razie nie zamierzam wyjeżdżać na Białoruś. A teraz idżmy już lepiej spać oboje, bo jeszcze powiem ci jakieś głupstwo. Ja juz znikam.
samopas napisał(a) dnia 22.12.2007
roksana,
ale, na Białoruś nie otworzyli nam granicy...
sela napisał(a) dnia 22.12.2007
blurppp moge ci dać link gdzie duuuzio jest o tym kwasie ale nie wiem czy idealnie xD
co do fotki to w sumie średnie foto ale jak to mówił jeden z kabaretów jest lachon XD
roksana napisał(a) dnia 22.12.2007
Wesołych ... I wbijaj dalej wiersze w ramki, żeby litery Ci pasowały, żeby błędów nie było, a zdjęcia opisuj, że są dwie kobity i mają cztery nogi. A my patrząc na tą fotkę będziemy widzieli coś innego, jakieś abstrakcje; jeden młodość, inny miłość, trzeci śmierć, a czwarty jeszcze coś innego. A ślepi są godni litości, obojętnie czego nie widzą ... Wesołych
samopas napisał(a) dnia 22.12.2007
a jednak jest przyzwoitka na Moonie :)
Witam i Pozdrawiam!

PS.
Nie musisz pisać:
"Biedny Samopasie"
(piszę się z małej litery)
i nie jest tak źle ze mną,
jak niektórzy mniemają,
Wesołych...
roksana napisał(a) dnia 22.12.2007
Nie rozumiesz, że istnieje poezja, bo przecież może być nie gramatyczna chcesz, żeby wszyscy pisali dyktanda i jeszcze chcesz ich sprawdzać :) Ty zdaje sie w ogóle nie rozumiesz po co jest sztuka :D No, ale koniec; Dobranoc
roksana napisał(a) dnia 22.12.2007
Biedny Samopasie ... Wszędzie jest to samo. Nie znajdziesz takiego portalu foto, gdzie dukaja tylko teksty że za ciemno, kontrast nie taki, albo w rogu rozmazane. Ludzie są tylko ludżmi i czasami gadają głupstwa nie na temat, a czasami wspaniałe rzeczy prawią. Ty zdaje się jakiś robocop jesteś, aklbo może komputer odpowiednio zaprogramowany. Jak znajdziesz swój wymarzony portal foto, to mi zamelduj. Tylko może mię już nie być, bo ludzie przeważnie kończą na 80 latach. Pa, Samopasik i Wesołych Świąt Robocie Fotograficzny
samopas napisał(a) dnia 22.12.2007
jednak nie sprawdza się idea...
idea fotografii,
ludzie wolą plotkować, bzdecić, wychwalać się...
"przeleciałem się po tych tekstach, tam niżej",
nie czuję niesmaku tej dyskusji,
czuję się zażenowany,
że jestem na takim portalu,
: portalu foto...
okazuje się, że to tylko nazwa "Portal Foto"...
samopas napisał(a) dnia 22.12.2007
totalny odjazd
Moon już nie ma żadnej przyzwoitki...
Szymon nie jest w stanie wszystkiego widzieć
a myszki harcują :)
rsp75 napisał(a) dnia 21.12.2007
:P
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
...lewym przyciskiem myszki....
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
trzeba kliknąc :)
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Nie umiem tam wejsć
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
Ty wiesz co? chodźmy na pogaduchy, bo tu i tak nas zaraz wytną
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Co Ty nie powiesz! To nie musiałabym może nigdzie daleko chodzić
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
to ja jestem konowałem :(
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Blurupp, ja nie myślałam o plombach
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Roksana a jak ze stomatologiem ?
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
I nie lubię wizyt u lekarza
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
To w ramach dyskusji jescze poproszę o opis syntezy kwasu Heptadeceno delta osiem karboksylowego
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
nie wiem, ale mów dalej. Lubię brzmienie słów, kiedy czytam to, co napisałeś. są takie soczyste
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
a sorki (purpura na twarzy) - oczywiście chodziło o NC Area - czyli NonClient Area - zresztą jak nazwa komunikatu wskazuje - a więc obszar "nie kliencki" (???) - jakoś nie umiem czasami tłumaczyć takich sformułowań... No więc gdamian - wiesz jak problem rozwiązać? jestem na gg...
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
:) lubię tlen. to prawda...
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Albo nawet co innego, chociaz to już starożytnosć :)
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
jesteś małostkowy Arczi. "obszar kliencki w edit boxie"? Podoba mi się to sformułowanie.
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
GG jestchyba powszedniejsze. Ale dla Ciebie mogę sobie założyć nawet Tlen :D
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
...a może ktoś wie jak poprawnie zmienić obszar kliencki w edit boxie??? (piszę o WinApi) ...doczytałem tylko że komunikat WM_NCCALCSIZE za to odpowiada - ale coś nie działa (subclassing próbuję zastosować) - TO WSZYSTKO O TYM ZDJĘCIU OCZYWIŚCIE :)
BlackAcidEvil napisał(a) dnia 21.12.2007
Stephen'a Kinga... hehe arczi :D
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
nie nie BAE!... bardzo fajnie przeszli od "lachonów" do starożytności... włączę sie do dyskusji przy tematach z futurystyki :D :D :D
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
BAE chodzi Ci o Luthera Kinga? Czy Kinga Dżordża Faiva?
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
to chyba muszę GG założyc. A tlenu nie masz?
BlackAcidEvil napisał(a) dnia 21.12.2007
a ja wam moge postrzeszczac troche książek Kinga.. dajcie sobie już "siana" ;) tye zdjęć tu czeka na komentarze.. pozdrawiam!
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
To Cie mogę objaśnić, ale to już chyba przez GG, bo może nie każdego tu to interesuje, a już starożytność na pewno
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
to poproszę o małe co nie co, bo mi się Hera myli z Wenus (i z Heterą oraz Wenerą).
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Nie znam sie na tem, ,mozesz ze mna pogadać o historii Grecji, klasycznej, wyprawach Aleksandra i helleniżmie :D
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
ja tylko takie opowiadanie o karaluchu strawiłem :) (i później w fantastyce było opowiadanie o kralauchu, który zamienił się w człowieka :D )
BlackAcidEvil napisał(a) dnia 21.12.2007
arczi.. sloneczko.. dziekuje :)
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
To ja już sie w to nie włączam, ja nawet Kafki nie mogłam strawić, choć dobrze wiem, że wielkim pisarzerm był
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
bo zdjęcie jest takie sobie. Dwie dziewczyny se idą ulicą i ktoś im z tyłu ciach ! fotkę zrobił (bo się bał zapytac czy może, czy może bał się ich chłopców, co by mu nie obili twarzy??? :) )
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
ja niestety znam tylko jedną Wilka Stepowego ale ide spać bo rano praca od 7.30
bezkonserwantow napisał(a) dnia 21.12.2007
pragnę w postscripcie nadmienić, że to nie zdjęcie wywołało dyskusję, tylko tytuł. A Kafka jest faktycznie drętwy. Wolę Fowlesa i Hessego. Dobranoc Państwu. Państwo się wyśpi ;)
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
też se przyszpanuję, a co! Będzie mi tu Kafką machał! A Hermana Hesse Ty znał? A?
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Jezu, Gdamian, jaki jestes ioczytany i w ogóle ... To ja jestem sierota filologiczna, nawet nie wiem co to za jedne są
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
gdamian kończmy tę dyskusje, szkoda nerwów pozdrawiam wszystkich, na koniec pytanko , pewnie nie jest to moje najlepsze foto ale nigdy nie miałem tylu wypowiedzi,m znaczy wzbudziło kontrowersje a to już coś :):):):)
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
...i nie mylić BE z BAE....
gdamian napisał(a) dnia 21.12.2007
blurrppp, no co Ty mówisz, na Boga???? Skąd wiadomo, że tym dziewczynom nie należy się szacunek? Może plamę mają na sukienkach? I co ma do tego, czego Ty słuchałeś w takim czy innym wieku? To, co piszesz dowodzi, że w gruncie rzeczy masz podobne poglądy jak ci Twoi kibole: "my jesteśmy fajni, a rezzta to BE. A tę resztę poznac po innym ubiorze". Ja nie rozróżniam ludzi wg ubiorów. Podobnie - wg słuchanej muzyki. Pewnie dlatego, że w czasie, kiedy Ty słuchłeś Joshua Tree, ja słuchałem zarówno Joshua Tree, jak i Petera Gabriela, Slayera, Alien Sex Fiend, King Crimson i Manowar. A Kafka i Joyce są nudni jak flaki z olejem i możesz mnie nazwac półinteligentem. Ale powiem Ci w tajemnicy, że moim zdaniem większośc chwalących się przeczytaniem ww autorów, robią to dla blichtru. I dlatego zawsze wolałem Roberta Nye i jego Falstaffa.
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Roksana jak sądzisz ile dziewcząt między 17 a 24 rokiem życia ma kolczyki w nosie i tatooa ile przeczytało Hellera ?? To bedzie odpowiedź
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Może i tak jest, ale z drugiej strony młodzież zawsze była uważana za gorszą. Nie patrz na tych łysych półgłówkow, ani na idiotki z kółkami w nosach. Idz do biblioteki publicznej i popatrz na dziewczyny czytające Kapucińskiego, albo śmiejące się z Paragrafu 22. Durni nie sieją, są zawsze, w kazdym pokoleniu.
Diodak napisał(a) dnia 21.12.2007
Boże widzisz i nie grzmisz!! Roksano wyluzuj! Wesołych Świąt Ho! HO! Ho!
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Nie, tak nie uważam. szacunek należy nam sie zawsze, jeśli nic złego nie robimy. Może Ty masz inne zdanie, ale nie było tak w I i II Rzeczypospolitej. :) ( A nawet w III) Zauważ, że w I Rzeczypospolitej za przemoc nad dziewczyną dawało sie gardło, a za zabójstwo szlachcica nie! (To moja ulubiona fraza o I Rzeczpospolitej :D)
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Tu płeć nie ma znaczenia, następny raz dam zdjęcie "kiboli" albo "dresów" to bedzie o facetach mogą też myć bezmóżgie mięśniaki z siłowni. Nie chce generalizować ale śą pewne klasy zachowań a może tylko stereotypy ja 18 lat miałem w 1986 roku może nie miałęm tylu ciuchów i tylu gadżetów co dzisiejsza młodzież ale znałem Kafke i Jamesa Joyca. Nagrywałęm płyty z radia bo na analogi nie było mnie stać ale muzyka mojego pokolenia to muzyka szanowana dziś i obchodzi sie np 20 lecie ukazania się Jashua Tree a dzisiejsza młodzież nie pamięta co słuchała 2 lata temu bo kto by pamiętał przeboje lata. itd itd nie o wszystkich ale fakt o większości młodzierzy mam nie najlepsze zdanie
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
....roksana - ależ ja tym bardziej... nie zdarzyło mi się użyć słowa "lachon"... a dystans trzeba mieć i czasami obrócić wszystko w żart - Panowie z kabaretu pokazali kto takich słów może używać i w jakich sytuacjach... miałem nadzieję że załapiesz i rozśmieszy Ciebie to... nie wyszło mi - trudno.

pzdr.
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Roksana a nie uważasz że szacunek to coś na co trzeba sobie zapracować a nie brać od tak bo jestem dziewczyną ????
BlackAcidEvil napisał(a) dnia 21.12.2007
roksana bez nerwow nie wszytskie kobiety to lachony :) lachonami są tylko te które żyja z zasada "im więcej naraz odsłonie tym jestem fajniejsza" i te które nosza tyle pudru, że pylicy mozna dostać XD tak samo jak sa faceci i oszołomy tak samo sa kobiety i lachony... i obu tych 1wszych bylo jak najwiecej .. amen..
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
blurppp - czyli do czego jest zdolna ta młodzież?? tu pokazałeś dwie dziewczyny które sobie idą... nic więcej... więc czemu mają być niby zdolne do wszystkiego?? nie rozumiem...
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
nazwania
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Kabaret, nie kabaret, ale ja jestem wychowana w środowisku pewnego szacunku dla mojej płci i rożne takie nazania i sobie wypraszam. Chociaz oczywiście żarty rozuimiem (staram się)
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Rozmowa jest wartością samą w sobie choć lachony pewnie tego niedoceniają, a my sie tak pięknie różnimy
profan napisał(a) dnia 21.12.2007
Popieram, świetna młodzierz. Wesołych :)P
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
blurppp - no i to miałem na celu... ;) ...święta się zbliżają a moonowicze kolejne "wojenki" rozpoczynają... pzdr.
rsp75 napisał(a) dnia 21.12.2007
eee, tam.
Sligo napisał(a) dnia 21.12.2007
nie wiem.. nie lubie falbanek..
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
no właśnie... to tylko kabaret! a rozmowa raczej nie poszła w stronę kabaretu na początku
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Ok to nie są lachony to bardzo zdolna ( do wszystkiego) nasza polska młodzierz
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Arczi rozwaliło mnie :)
Dominika napisał(a) dnia 21.12.2007
Ale moi panstwo cos w tym byc musi skoro przez 37 minut obecnosci na portalu foto otrzymalo ponad 10 komentarzy oraz nic zainteresowania (: rola fotografii wiec spelniona i zamierzenie autora tez raczej.
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
Michał Garbala - a ma się mieć? ...myślałem że to tylko kabaret?
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
arczi - to jest tylko kabaret... nijak się to nie ma do rzeczywistości...
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
roksana - to jest kabaret... może trochę uśmiechu w życiu przydało by się?... ;) pzdr.
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Nie podoba mie sie to określenie i wszystkich elokwentnych panów mam gdzieś, razem z tą definicją
arczi napisał(a) dnia 21.12.2007
Cóż za dyskusje... a sprawa jest banalnie prosta... i myślałem że w 100% oczywista... Otóż pojecie "lachona", tudzież "lachonarium" zostało już dobitnie zdefiniowane przez dwóch elokwentnych Panów: youtube.com

Pozdrawiam.
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
Ty mi sie tu Blurupp córką nie wykręcaj, bo może w takiem razie ja mam ojca w twoim wieku (chociaż wątpie). Tym gorzej, że masz córke w tym wieku i tak żle o NAS myślisz (o swojej córce też?). A takie pierdoły o nas piszecie. Sami jesteście męskie ŁACHMANY
bezkonserwantow napisał(a) dnia 21.12.2007
no ja osobiście nie :) Inaczej też bym może próbowała się dorwać do tego świecznika ;)
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
bezkonserwantow nie sposób sie z tobą nie zgodzić, ale nawet jeżeli dziś je podziwiamy z perspektywy czasu to czy je szanujemy ????
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
no nie są dziewczynami??! bo chyba są... wg mnie każdej dziewczynie należy się szacunek... tak myślę...
bezkonserwantow napisał(a) dnia 21.12.2007
skoro są czegokolwiek świadome to już nie są aż tak głupie. Nie zapominajmy, że świadomośc własnej atrakcyjności wywindowała w historii na najwyższe ramiona społecznego świecznika już niejednego lachona :D
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
czy o blacharach kręcących się koło tuningowanych aut tez mówisz dziewczyny ???? Imponuje mi twój poziom tolerancji, mnie nie stać
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
nie ważne jaki to typ dziewczyn... ważne że dziewczyny a nie jakieś lachony...
BlackAcidEvil napisał(a) dnia 21.12.2007
lachon nie = się atrakcyjna i sexi lachon = parodia kobiety ekhm.. przepraszam dziewczyny ;) to mz. fotka nie zabardzo do mnie gada .. pozdrawiam!
Wooojtas napisał(a) dnia 21.12.2007
DObry dokument ostantnio na TVP Kultura ogladalem o magnum.... ooo lachony.... :)
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Michał nie każda dziewczyna jest lachonem, lachony to pewien typ dziewczyn
Michał Garbala napisał(a) dnia 21.12.2007
jak ja nie lubię jak na dziewczyny (czy też kobiety) mówi się lachony...
blurppp napisał(a) dnia 21.12.2007
Roksana ja ma córke w ich wieku :) A tak naprawde to zaczniemy zaraz dyskusje o lachonach czyli głupich pannach świadomych swojej atrakcyjności które postanowiły o nią i o sexualnośc oprzeć swój pomysł na życie zapominając o innych aspektach rozwoju
bezkonserwantow napisał(a) dnia 21.12.2007
Lachony to laski. Chyba. Ci z faceci z drzwi na nie może polecą. Ja na tę fotę nie bardzo :D
roksana napisał(a) dnia 21.12.2007
A co to jest to lachony, bo nie wiem? A co do fotki, to straszne to nie jest. A z resztą, to nie przejmuj sie Blurupp, że przebierasz nogami, rżysz i slina Ci leci na glebe, to wcale nie znaczy, że jesteś tam jakąś szowinistyczną świnią, to po prostu pociąg seksualny.
2Fast napisał(a) dnia 21.12.2007
im tez wesolych :) i autorowi tez! niech ma! A co tam! :) Pozdr
Kroomen napisał(a) dnia 21.12.2007
LACHONY??? PRZECIE TO DZIECI JAKIES