Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie Warszawa - Powiśle zdjęcie
zdjęcie wk na to:
db
zdjęcie Photo shooting wk na to:
db
zdjęcie eve-klon na to:
juz mi kiedys jeden z profesorow zarzucal chromofobie, ale ja nie zawsze mam pod ...
Ostatnie komentarze

stary przyjaciel... ( 4/4 )

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie kolejna ucieczka...
Autor Pedros Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie stary przyjaciel... ( 2/4 )
Data wysłania dnia 27.10.2004
Kategoria B & W
Katalog zakrecone
Oglądane 1039 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 148.33 kB
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis "...biały rower bardzo chciałbym mieć, cały biały i opony też..." :-)
Następne w serwisie
zdjęcie Stairs
Poprzednie w serwisie
zdjęcie skrzypek na dachu
Antiba napisał(a) dnia 05.10.2006
świetny motyw :-)
lila69 napisał(a) dnia 23.11.2005
świetnie kadr!:)
mtylek napisał(a) dnia 12.08.2005
nie dosyc ze rower masz swietny to jeszcze fajne zdjecia mu robisz ;)
Pedros napisał(a) dnia 08.06.2005
a dzisiaj do mnie :)
AdamG napisał(a) dnia 07.06.2005
dzisiaj do mnie wróciła!
Lucjan Rutkowski napisał(a) dnia 27.04.2005
i tylko stara dobra fota wraca,... jak stary, dobry przyjaciel...
Pedros napisał(a) dnia 03.11.2004
kornik - witaj - dlugo Cię nie było - chyba przesadzileś trochę z tym przywitaniem albo dobrze i sprytnie zszydzileś :) - pozdrawiam
kornik napisał(a) dnia 03.11.2004
pozdrawiam mistrza B&W.podoba sie.jak cholera.
Pedros napisał(a) dnia 28.10.2004
Kanka po wapnie nie daje sie jezdzić :-) to jest wyschnięta glina - Lucjan, Staszku, Kanka - dzieki za komentarze - pozdrawiam
Kanka napisał(a) dnia 27.10.2004
I się przejechałeś po wapnie?lubię ludzi sentymentalnych
Lucjan Rutkowski napisał(a) dnia 27.10.2004
na pierwszy rzut oka: sceneria zimowa, oszronione drzewa i ośnieżone opony :)

wiem że to tylko moja impresja, ale coż moje prawo ! a Twoja zasługa, że umiesz czarować takie cudeńka i to jeszcze w b&w !
Gratulacje !
Stanisław napisał(a) dnia 27.10.2004
Wg mnie póżny Gomułka - gdyby opowiedział swoją historię - BESTSELER !
Pedros napisał(a) dnia 27.10.2004
Dzieki Mariusz za komentarz do samego konca nie wbylem pewny kolejnosci a najabrdziej tego zdjecia - ciesze sie ze spodobalo Ci sie - pozdrawiam
Mariusz1962 napisał(a) dnia 27.10.2004
najlepsze zostawiłeś na koniec :)) podoba mi się bardzo