Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie Radosnych i zdrowych - wszystkim zdjęcie Czarni Gorzyce-Odra Wodzisław 3-4 zdjęcie
zdjęcie Sligo na to:
to wcale nie jest złe, ściany żyją..
zdjęcie Sligo na to:
zrób jeszce 30ści .. porównaj..
zdjęcie Up Sligo na to:
no nie..
Ostatnie komentarze

samotnie przed zachodem

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie i co ja robie tu?
Autor rucia Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie witam z wiosną
Data wysłania dnia 16.04.2007
Kategoria Przyroda
Katalog badylki
Oglądane 935 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 150.88 kB ( 800x467 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis ...dylemat tytułu oj wielki wielki ;D narada rodzinna i powstało to co powstało...
Następne w serwisie
zdjęcie
Poprzednie w serwisie
zdjęcie Shades of Goddess
Metadane [EXIF]
Aparat NIKON CORPORATION - NIKON D70
Przysłona f/7.1
Czas naświetlania 1/200 [s]
Ogniskowa 65 (104) [mm]
rucia napisał(a) dnia 01.05.2007
oczywiście pozdrowię [jeśli nie wyprzedzą mnie przeczytaniem tego komentarza] hehe // pozdrawiam również
Pedros napisał(a) dnia 01.05.2007
i pozdrów najbliższych przy okazji :)
rucia napisał(a) dnia 01.05.2007
dzięki za komentarze dzięki którym nie chce tego tak rzucić i na pewno wrócę do fotografii jak tylko wróci mój nauczyciel z aparatem ;] [czyt. po długim weekendzie]
pozdrawiam ;]
Pedros napisał(a) dnia 01.05.2007
Fajne te Twoje badylki :) ładne światełko widziałbym to zdjęcie bez nieostrego pierwszego plany ale jak wiemy każdy ma swoje widzenie, i dobrze - pozdrawiam
jarek_gazik napisał(a) dnia 28.04.2007
Czekam na następną fotkę!!! Proszę nie wieszać aparatu na kołku.
Norbi napisał(a) dnia 17.04.2007
Bardzo fajnie Jarek ma racje....;)))
jarek_gazik napisał(a) dnia 17.04.2007
Zalogowałem się przez telefon komórkowy z końca świata (śmierdząca nawozami Dania) żeby Ci napisać, że to jest bardzo ładne foto. Bardzo atrakcyjne światło, drewno i lekko rozmyta w GO konstrukcja ławki. Przyjemne. Fajnie, że jesteś "zarażona" i mam nadzieję, że to choroba nieuleczalna :D
YaCoW napisał(a) dnia 16.04.2007
fajniutko sie patrzy na kolorki kwiatuszka ( Radek co to za ziele? :) w polaczeniu z drewnem, pozdrawiam
natalis.ddm napisał(a) dnia 16.04.2007
witam bo sie chyba jeszcze nie przywitalam:)a foto ciekawe podoba mi si e kolorystycznie