Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie Też mam ptaszka - a co? zdjęcie ptasi narcyzm
zdjęcie Jarek Bukowski na to:
uuu..grubo! pięknie! rzuć trochę światła: czym robione? analog?pozdr. Jarek ...
zdjęcie Też mam ptaszka - a co? Jarek Bukowski na to:
foto.moon.pl)
zdjęcie Też mam ptaszka - a co? bajsza na to:
hi, hi
Ostatnie komentarze

Wang c.d.

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie
Autor Szymon Kosydor Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie
Data wysłania dnia 26.02.2006
Kategoria Architektura
Katalog Nocne łowy
Oglądane 1509 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 133.14 kB
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis te większe okręgi na niebie to krople deszczu / sniegu, bo trochę padało
Następne w serwisie
zdjęcie Bunny
Poprzednie w serwisie
zdjęcie ...
Metadane [EXIF]
Aparat Canon - Canon EOS 350D DIGITAL
Przysłona f/18.0
Czas naświetlania 30 [s]
ISO 100
Ogniskowa 18 (28.8) [mm]
Cobi napisał(a) dnia 11.10.2006
He he - kiedyś, przed laty mialem puzzle z tymi "budowlami" ale z innego ujęcia...
jovi napisał(a) dnia 28.02.2006
teraz już widzę co daje reflektor:)Pozdr:)
Rybson napisał(a) dnia 26.02.2006
Fajne światło zza budyku świeci ,wogule fajne miejsce ,w zasadzie szkoda tylko ,że ten śnieg tak przyciaga wzrok .Pozdr
pastwisko napisał(a) dnia 26.02.2006
jak dla mnie chyb aza mocno na wieży świeci, nie wiem czy to tylko elektrycy się zajmują takimi rzeczami, ale chyba słabsze oświetlenie zabytku jest ciekawsze niż taka żarówa. a i watów mniej by się zużyło :) swiątynia w tle fajna, trochę tego śniegu mi szkoda z przodu mocno świeci - ile geiger wskazywał ? :))
jarek_gazik napisał(a) dnia 26.02.2006
Ponieważ autor to nie pierwszy lepszy pstrykacz, więc odważę sie jeszcze zapytać o to światło na wieŻy zegara: podoba Ci sie, czy wolałbyś żeby jakiś reflektor który tam skierowali był zgaszony? Po prostu pytam bo sam nie wiem.
Jędrek_F napisał(a) dnia 26.02.2006
bardzo ladne zdjecie!Moim zdaniem jest piękne!
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 26.02.2006
no to git. teraz to i ja widzę :D Szymon. To Tyś optyk jest raczej albo cudotwórca. Ludziom wzrok wracasz :D:D:D pozdr. ciepło. Jarek
Szymon Kosydor napisał(a) dnia 26.02.2006
już widać bo właśnie naprawiłem ;) faktycznie był błąd
bubu napisał(a) dnia 26.02.2006
o jest z dołem :) fajne :) ciekawy kolor śniegu, co do exif ja widzę :)
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 26.02.2006
ładnie się z tym światłem obchodzisz. ładne zdjęcie. pozdr. Jarek
p.s. o braku EXIF-a juz napisałem na forum. tu tylko wspomnę - chyba nikomu się nie pojawia. celowo??
jarek_gazik napisał(a) dnia 26.02.2006
:-) Odwieczny problem fotografowania architektury - banany albo walące się mury. Młodzież jakoś to w PSie prostuje...ja nie umiem - ale się nauczę, niech no tylko cyfrówkę sobie kupię.
Szymon Kosydor napisał(a) dnia 26.02.2006
szerokokątny obiektyw to spowodował, albo objąć całośc wygięte, albo nie objąć całego, no i z dołu robione, dlatego ku górze się zagina do środka, taki urok ogniskowych < 50. O exif sie zmył, ogniskowa 18 była.
jarek_gazik napisał(a) dnia 26.02.2006
Ja chyba już jestem zmęczony skoro coś długiego z cegieł nazywam "wierzą" a nie wieżą :-) Autora przepraszam...od tego błędu oczy bolą bardziej niz od banana
jarek_gazik napisał(a) dnia 26.02.2006
Kurde albo ja już tracę wzrok albo ta wierza jest jak banan? Czy ona JEST jak banan, czy to efekt niezamierzony czy zamierzony?