Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie Skoczna dama zdjęcie Chcę uciec zza kratek. podpisał: Kwiatek
zdjęcie Skoczna dama Legal na to:
brak tylko muzyki, zazdraszczam 600 mm :)
zdjęcie Chcę uciec zza kratek. podpisał: Kwiatek bajsza na to:
Hi, hi Współczuję kwiatkowi, choć to nic nie zmieniaNiewola jest straszna i ...
zdjęcie Maestro z Marimby amigamedia na to:
Dobry portret
Ostatnie komentarze

S....

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie Łuczniczka
Autor Archetyp Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie To nie mama ...ale ...
Data wysłania dnia 12.05.2015
Kategoria Portret
Katalog Portret
Oglądane 788 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 198.96 kB ( 650x650 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis Trzecia część tryptyku. Uliczne nie ...szopowane.
Następne w serwisie
zdjęcie
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Archetyp napisał(a) dnia 12.10.2017
Shodan jak czytam Twoje słowa to muszę przyznać iż winieneś częściej zażywać nie tylko lewatywy ale i rozkoszy z większą dziurką, np. kretowiną.
Poszukaj i napisz o własnych odczuciach i doznaniach.
Miłego dnia.

Ps.
Nie zwieraj pośladków to szkodzi na oczka.
Shodan napisał(a) dnia 26.09.2017
Amiga masz rację z tą "dzieciarnią" ale Archetyp należy do gatunku moich ulubionych userów moona, czyli takich którzy na siłę starają się całemu światu wmówić jacy to z nich "spece" w dziedzinie fotografii a ich "dzieła" żeby nie napisać GNIOTY skutecznie obdzierają z szat ich "znawstwo tematu" a najbardziej bawią mnie te ich "dobre rady" skierowane do tych, którzy tak jak np. JA, nie pieją z zachwytu nad tymi Ich GNIOTAMI.

Archetypie (mój idolu) zaprawdę powiadam Ci, że to zdjęcie pod którym udzielasz mi jakże światłych o analnym charakterze, jest GNIOTEM i zaprawdę powiadam Ci, że żadna ilość lewatyw przez Ciebie zaleconych nie jest w stanie zmienić mojego zdania.

Poza tym, patrząc na treść innych komentarzy pod tym zdjęciem/giotem ciśnie mi się na usta (palce) zapytanie do Ciebie, Archetypie : jakiego typu zdarzenie z Twojej przeszłości (odległej lub nie ) spowodowało, że dzisiaj masz takie problemy czytania ze zrozumieniem ? Czyżby nadmiar lewatyw, bo domniemam, że masz jakieś doświadczenia w tym zakresie skoro tego typu "dobrą radę" wystosowałeś do mnie. Może, te doświadczone przez Ciebie lewatywy spowodowały, że poza wypłukaniem gówna z Twojej (_|_) przyczyniły się również, do wypłukania mózgu z Twojej czaszki ?

buhahahaha :)
amigamedia napisał(a) dnia 25.09.2017
Po co takie głupkowate wpisy?Jak dzieciarnia w piaskownicy.
Archetyp napisał(a) dnia 25.09.2017
Cóż nie mam wpływu na Twoją gapowatość. Tego chyba nie da się leczyć ale spróbuj udać się do specjalisty być może kilka lewatyw pomoże.
Shodan napisał(a) dnia 08.09.2017
Buhahaha cóż za WYWÓD aż żałuję, że TO przegapiłem !
Moja ocena tego foto jest taka:
Jest panna ( dziewczyna - dość ładna ) i 2 postacie (faceci) po lewej kadru i przekaz jest prosty, bo koleś zwrócony twarzą do panny mówi swoim spojrzeniem " RUCHAŁ BYM " a koleś zwrócony w przeciwną stronę odpowiada " A JA NIE " :) i chyba tyle w tym temacie :) a te mazy i paski na całym kadrze to takie pieprzenie o szopenie ... i zawracanie kijem Wisły.
a tak nieco poważniej, to Archetypie i Gburze Polski, oddajcie światu przysługę i może tak .. byście ... zajebali się nawzajem ???
Archetyp napisał(a) dnia 28.08.2017
Uwielbiam takie posty Krzysiu Kowalski (z adresu alaikrzysio.lublin@gazeta.pl - inne info zachowam dla siebie) napisał :

Przeprosić tylko za co? , że nazwałem Cię oszustem - przecież nim
jesteś, a co najgorsze oszukujesz samego siebie *A TO JUŻ JEST ZBRODNIA!

*piszesz, że fota nie była obrabiana żadnym programem i to nie jest
kłamstwo?
Brednią jest że słowo SZOPOWANIE nie istnieje?
Brednią jest, że soft znaczy miękki (łagodny)?

Brednią jest, że dziewczyna ślicznie się uśmiecha ?
PSP jest to nazwa programu? W swym pijanym widzie już nie piszesz tylko
wklepujesz
skrótowo jakieś głupoty ten Twój program nazywa się /*Jasc Paint Shop
Pro*/ 7.0
Mieszasz polskie słowa z angielskimi, opuszczasz kluczowe dla tej
pyskówki słowo Jasc a potem się pultasz.

Cała ta zadyma zaczęła się od tego, że "nie szopowane" zrozumiałem jako
nie obrabiane żadnym programem. Sam piszesz o tym,że posługujesz się
jakimś skromniutkim programikiem - więc było obrabiane. Bijesz pianę,
wszczynasz burdy, zachowujesz się jak mały dzieciak który za wszelką
cenę domaga się uznania. Pozujesz na wielkiego artystę. Każdą negatywną
uwagę uważasz za śmiertelną obrazę. Stawiam dolary przeciwko orzechom,
że żadnego komentarza nie doczytałeś do końca, inaczej wyjaśniłbyś co
oznacza określenie "nie szopowane" i byłoby po sprawie (sam przyznałem,
że jestem skończonym kretynem bo nie potrafię czytać w Twoich myślach).
To, że nazwałem Cię oszustem (może właściwie, a może przez błędne
zrozumienie "nie szopowane" ) uważasz za śmiertelną uwagę a nazwanie
mnie chamem to już obraźliwe nie jest? OGARNIJ SIĘ CHŁOPIE!!!!

Pisanie obraźliwych tekstów pod życzeniami świątecznymi dla innych to
jest kulturalne? Miałeś tyle innych zdjęć do wyboru a wybrałeś to które
mogłeś zignorować lub napisać "I ja też udanych świąt życzę" (lub coś w
tym stylu) i uważasz, że nic się nie stało? Taka to jest Twoja kultura?

Na zadane przez oglądającego Twoje prace pytanie odpowiadasz jakimś
filozofującym bełkotem - i chcesz by inni traktowali Cię poważnie? Jeśli
innych uważasz za idiotów to nie dziw się , że oni też za takiego Cię
uważają. Domagasz się szacunku kiedy do innych odnosisz się z wyższością.

A co ma oznaczać wklejony przez Ciebie wpis z usuniętej grafiki: "gbur
polski napisał(a) wczoraj o godzinie 23:59:35
Jasc Paint Shop Pro taka jest pełna nazwa programu a nie jak napisałeś
PSP (ten trzyliterowy skrót ma wiele znaczeń)"Chyba tylko, że zaczepki
szukasz

Piszesz "Niech zapyta" tylko o co mam pytać? ślepy nie jestem.
Piszesz o jakimś zakładzie - tylko co mamy sobie udowadniać? (chyba
wychyliłeś o jedną setkę za dużo bo nawet nie widzisz co piszesz)
Umieszczasz zdjęcia udziwnione pewnie wg zasady: im bardziej pokręcone i
bezsensowne tym lepsze. Żeby udziwniać to najpierw trzeba posiąść
solidne podstawy a potem udziwnienie powinno mieć jakiś sens i
uzasadnienie. Pewnie bawisz się suwaczkami i funkcjami programu a potem
dorabiasz jakąś ideologię. A najgorsze z tego wszystkiego jest to, że
sam w to wierzysz. Alkoholicy już tak mają. (przy drugiej flaszce mogę
wprowadzić nowe rewelacyjne i rewolucyjne zasady sztuki.)
Uważasz się za wielkiego artystę a wszelkie negatywna uwagi uważasz za
złośliwości laików nie mających pojęcia o fotografii. Alkoholik nawet
leżąc w rynsztoku patrzy na innych z góry.

Jak już na dobre wytrzeźwiejesz to wypij mocną kawę i na spokojnie i ze
zrozumieniem SOBIE PRZECZYTAJ WSZYSTKO TO CO SOBIE PISALIŚMY! Zgnojenie
Cię nie jest moim celem. *CHCĘ TOBĄ **WSTRZĄSNĄĆ !*
CHŁOPIE OGARNIJ SIĘ!
Skontaktuj się ze wspólnotą AA (działają prawie przy każdej parafii)
wybierz sobie kogoś do kogo przynajmniej nie będziesz czuł odrazy i tak
od serca sobie z nim pogadaj - tylko bez ściemy. Nieprawdą jest, że z
alkoholizmu nie można wyjść - *CHOROBĘ ALKOHOLOWĄ MOŻNA LECZYĆ NA KAŻDYM
ETAPIE! *Wspólnota AA nie jest jakąś sektą mającą werbowanie nowych
członków. Musisz się do nich zgłosić bo oni Ciebie szukać nie będą.
Pomogli już wielu to i Tobie pomogą jeśli im tylko na to pozwolisz. Nie
bądź typowym góralem który twierdzi: co to za chłop co sobie nie wypije
- można być i chłopem, i nie pić. **Wszystko co tu napisałem to nie są
moje wy

Miłego dnia.
Shodan napisał(a) dnia 09.07.2017
@Legal masz rację :)
Archetyp napisał(a) dnia 09.07.2017
Cytat

gbur polski napisał(a) wczoraj o godzinie 23:59:35
Jasc Paint Shop Pro taka jest pełna nazwa programu a nie jak napisałeś PSP (ten trzyliterowy skrót ma wiele znaczeń)

Bez komentarza.
Archetyp napisał(a) dnia 08.07.2017
Amiga... nie Ty ale autor gbur polski nazwał mnie kłamcą.
...
gbur polski napisał(a) wczoraj o godzinie 20:26:10 Archetyp jednak jesteś kłamcą.
...
Gburze załóż się o tak o 1 000 pln plus zwrot kosztów mojego dojazdu albo odszczekaj wszystkie swoje brednie.
Legal napisał(a) dnia 08.07.2017
Oto selfie Archetypa. Proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli to nie jest prawda.
https://www.artlimited.net
amigamedia napisał(a) dnia 08.07.2017
Nie będę chyba więcej nic pisał,pod Twoimi pracami,chłopie,kiedy to ja nazwałem Cię oszustem i kłamcą,lub kogokolwiek,tu na portalu?Oceniałem i oceniam tutaj fotki,a nie ich autorów i ten portal,chyba po to jest.Nie mam sił,kopać się z koniem.3maj się chłopie,jak Cie gdzieś uraziłem,wybacz...
gbur polski napisał(a) dnia 08.07.2017
Kolego fotografie Archetyp czyżbyś tym ostatnim wywodem usiłował przekonać mnie, że ta fotka nie była obrabiana jakimś programem graficznym? Czy to ziarno i poziome pasy (smugi) to tak sam z siebie aparat zarejestrował? Wiem, że jesteś nieprzeciętnie błyskotliwy i stosujesz jakieś dziwolągi językowe nie zawarte w żadnym słowniku języka polskiego, jakieś skróty językowe i logiczne licząc, że wszyscy zrozumieją o czym piszesz. Bądź łaskaw wziąć pod uwagę, że na tym świecie są też tacy ćwierć inteligenci jak ja, do których należy pisać prostym językiem. Być może to było przyczyną nazwania Cię kłamcą. Określenie „nie szopowane” zrozumiałem jako nie obrabiane żadnym programem rastrowym – widocznie w swej bezdennej głupocie nie byłem w stanie zrozumieć znaczenia jakie nadałeś temu dziwolągowi. Też napisałeś, że publikujesz na „AT-kach” - tu już nawet nie usiłowałem domyślać się co to oznacza. Gdy wpisałem „program PSP” to Googl zaproponował strony o programach Państwowej Straży Pożarnej. Więc sam widzisz jaki to debil ze mnie.
Teraz na poważnie i bez zgryźliwości – PISZ PEŁNYMI ZDANIAMI I UŻYWAJ SŁÓW KTÓRE WYSTĘPUJĄ W SŁOWNIKU JĘZYKA POLSKIEGO a zapewne unikniesz wielu nieporozumień. Z dotychczasowych komentarzy wnioskuję, że jesteś człowiekiem w starszym wieku który pozuje na młodzieniaszka. Jednak starzeć się trzeba z godnością.
Ps. SOFT oznacza miękki a oprogramowanie to jest SOFTWARE ! BW zastąpiłbym cz. - b.
Pss. Chyba jednak ogarnąłem całość pracy – przeczytaj na spokojnie ostatnie zdanie w poprzednim moim komentarzu.
Miłego dnia życzę
Archetyp napisał(a) dnia 08.07.2017
Amiga... nie wiem czy pamiętasz ale wywaliłem kilka swoich bardzo dobrych prac tylko ze względu na rozkoszną twórczość zasłużonych użytkowników mona. Moje prace nie muszą się komukolwiek podobać, mają się sprzedawać i to mi całkowicie wystarczy. Nie pozwolę się obrażać i nazywać kłamcą/oszustem itp. Od zawsze byłem, jestem i pozostanę idiotoodporny na głupotę internetowych guru.
Miłego dnia.
achaj napisał(a) dnia 08.07.2017
czyżby kolejny męczennik?
amigamedia napisał(a) dnia 08.07.2017
Zamiast wypisywać dziwne treści,pod tym ujęciem i pastwić się nad nim,wykasuj je i wstaw,coś co będzie warte wstawienia,każdy ma czasami wzloty i upadki.Tak jak pisałeś,jesteśmy z innych bajek i to jest dobre.Ale trzeba czasami zobaczyć na dane ujęcie z boku i nie upierać się nad nim na siłę.Twoje racje,kogoś zwyczajnie,mogą nie przekonywać i to tak samo jest dobrze,ale do pewnego punktu,potem to już się przeraza w skrajność.Więcej luzu i zdrowego rozsądku i będzie cacy.Tak myślę.
Archetyp napisał(a) dnia 08.07.2017
Autorze Gbur polski na jakiej podstawie śmiesz nazywać mnie kłamcą, własnych interpretacji !? Ta praca (jak i zdecydowana większość moich prac nie jest szopowana) z powodów oczywistych. Jestem szopowym analfabetą i nieomal nigdy nie jestem zadowolony z efektów końcowych. Zdjęcia analogowe publikuję wyłącznie na AT-kach. Program PSP z 1988-91r który chodzi pod każdą windą w ogóle nie ma pojęcia o istnieniu exifa. Chyba jesteś małolatem ponieważ skupiasz uwagę na treści miast ogarnąć całość pracy.
gbur polski napisał(a) dnia 07.07.2017
Archetyp jednak jesteś kłamcą. Napisałeś „nie...szopowane”, czyli jak rozumiem nie obrabiane w żadnym programie. Ponieważ usunąłeś dane o zdjęciu to nie mogłem sprawdzić czy była obróbka, więc uznałem, że jest to skan negatywu spieprzonego w jakimś zakładzie i skanowany na skanerze płaskim o wyjątkowo kiepskiej jakości. Teraz jednak piszesz dalej: „ w tej pracy nie ma żadnych dodatków z softu, jedyna obróbki to wołanie RAW-a, konwersja BW i do ciachanie do kwadratu.” - czyli obraz cyfrowy. Wynika więc z tego, że albo kłamiesz, albo jesteś posiadaczem jedynego na świecie aparatu z matrycą która rejestruje obrazy w tak zmasakrowanej jakości.
Gdybyś nie udziwniał tej pracy i skoncentrował się na buźce tej ślicznej dziewczyny (przepiękny uśmiech i to nie tylko ustami ale i oczami) to miałbyś uroczy portrecik.
Archetyp napisał(a) dnia 06.07.2017
Tylko jedno bym zmienił, drobinę szerzej z lewej, kadr z uchem postaci. To pełny kadr pionowy.
Do miłego.
amigamedia napisał(a) dnia 06.07.2017
Sam popatrz i bądż krytyczny,co do tego ujęcie.Po co te szpeczące dodatki?Miłego dnia.
Archetyp napisał(a) dnia 06.07.2017
Amiga... odpuszczam, nie dogadamy się jesteśmy z różnych bajek.
Oceniam pracę i dam maksa pracy która absolutnie mnie się nie podoba ale jest rewelacyjna.
W ogóle nie zerknę na gó... które jest tylko gó..m choć wielu pieje z zachwytu.
Dzięki za wpisy. Miłego dnia.
amigamedia napisał(a) dnia 06.07.2017
Nie czytałem i nie ma to wpływu w odbiorze,co jest wpisane,oceniam,co widzę i co mi się podoba,lub nie,oceniam obraz,a nie opis pod nim.
Archetyp napisał(a) dnia 06.07.2017
Amiga... czytałeś opis pracy ? NIE.
To praca to portret uliczny, sytuacja zastana, niepowtarzalna tak jak reporterka.
Dwa, w tej pracy nie ma żadnych dodatków z softu, jedyna obróbki to wołanie RAW-a, konwersja BW i do ciachanie do kwadratu.
amigamedia napisał(a) dnia 06.07.2017
W mojej fotcefoto.moon.pl
Postarałem się chyba,by wszystko było poukładane i bez przypadków chyba,Pan i Pani są bez dziwnych cięć,eksponaty w kadrze są spasowane i ziarno dodane,nie jest zbyt agresywnie zastosowane.Takie ujęcie ma dać klimat,a nie go zaszlachtować.
amigamedia napisał(a) dnia 06.07.2017
Dopisze,tylko,skoro temat wywołałeś do tablicy,ze w kadrze,po lewej,masz przypadkowe osoby,które,Ci tu nic pozytywnego nie wnoszą.Sama obróbka,jest zbyt agresywna i chyba nie oddaje klimatu i piękna tej modelce.W
amigamedia napisał(a) dnia 09.04.2016
Możliwe,ale sposób,w jaki autor to zrobił,jest mizerny.
Archetyp napisał(a) dnia 09.04.2016
Proszę uprzejmie, wszystko to co autor chciał zatrzymać w czasie.
amigamedia napisał(a) dnia 09.04.2016
To napisz proszę,co w takim ujęciu jest dobre.