Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie Stargard
zdjęcie bogdan na to:
może to 135 jupiter f 4,5 stare szkło ZSSR,ale bardzo go lubie dam jeszcze je ...
zdjęcie amigamedia na to:
Czy mi się wydaje?Odrobinę ostrości brakło na oczach,albo jest rozmyte.Bo fo ...
zdjęcie slavicflavour na to:
No to juz kawaler jest. Fakt6cznie leci ten czas. Swietny portret.
Ostatnie komentarze

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie
Autor 2Fast Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie
Data wysłania dnia 15.09.2013
Kategoria Inne
Katalog To wszystko takie bezbarwne.. [geo]
Oglądane 663 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 171.79 kB ( 800x571 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis totalny powrot do korzeni. A tak wogole to wlasnie odkurzam sprzet. Pierwszy raz po dluuuugiej przerwie. ! ha!
Następne w serwisie
zdjęcie 5:27
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Metadane [EXIF]
Aparat NIKON CORPORATION - NIKON D200
Przysłona f/5.6
Czas naświetlania 1/500 [s]
ISO 200
Ogniskowa 35 (56) [mm]
chaber napisał(a) dnia 16.09.2013
Dobrze wypatrzone i podane.
2Fast napisał(a) dnia 15.09.2013
Albo rzuca wszystko w diably.. Ja nie chcial bym nim byc. Bez wzgledu na wszystko :)
graf napisał(a) dnia 15.09.2013
Nierozumiany artysta z czasem patrzy inaczej na własne foty... rozwija się... nabiera dystansu... jest coraz lepszy w kadrowaniu, bo (jak wyczytałem kiedyś w mądrej książce) nauczył się patrzeć na świat kadrami klatek fotograficznych...
2Fast napisał(a) dnia 15.09.2013
A wracajac do ostrego ptaka.. Jurek chyba byl jedyna osoba pokusila sie o w miare rzeczowy kom do tej fotki (i pewnie spedzil na to wiecej czasu niz autor na jej zrobienie, obrobke i opublikowanie - lacznie). A juz za chwile zostal chamem. Gdzie tu fair play?
2Fast napisał(a) dnia 15.09.2013
Ukryte przeslanie? Jasne, oto one. Idziesz sobie z aparatem i kombinujesz jakby tu uskladac ciekawy kadr. Takie szukanie zaleznosci, podobienstw, kontrastow, czasem fajnych momentow z czynnikiem ludzim. Cos tam sobie wypatrzysz, ulozysz w kadr i focisz. Potem pokazujesz i okazuje sie ze albo ludzie lapia o co ci chodzilo i wtedy spoko, albo nie. Wtedy oczywiscie mozesz stwierdzic ze ludzie poprostu nie dorosli do tego co pokazujesz (nie rozumiany artysta:))) itp itd..
Ja tam artysta nie jestem i cale szczescie :) Foto faktycznie lba nie urywa ale geometrie miejskie lubie i Nic nie poradze :) dzieki:)
Rafał Zmuda napisał(a) dnia 15.09.2013
ostry ptak zniknął - a szkoda:) a wraz z nim cała dyskusja...
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 15.09.2013
czyżby kolejny "ostry ptak"? ;) a tak na serio, to nie łapię tego zdjęcia. pewnie jest jakieś ukryte przesłanie :) pozdr. Jarek
2Fast napisał(a) dnia 15.09.2013
Korzenie mialy byc w bw ale tez zolte linie jakims cudem mnie do siebie przekonaly.. Pod wasza rozwage. U mnie dzis triatlon albo cos w tym stylu, nie wazne.. Wazne ze jade to focic. (!!) Znaczy zamykam szuflade I polykam klucz :) wszystkie nowe fotki powinny byc juz swieze :)
pozdro
jarek_gazik napisał(a) dnia 15.09.2013
mało karku nie skręciłem ;-) Fajne te korzenie.