Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie Warszawiak :) zdjęcie Królowa stawu zdjęcie
zdjęcie panorama Mojego Miasta #2 Wołodyjowski na to:
Sligo: aż słyszę, jak świszczą :)
zdjęcie Shodan na to:
jest git
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
Ostatnie komentarze

Morskie Oko

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu

brak
Autor Jarek Bukowski Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie Morskie Oko i Czarny Staw
Data wysłania dnia 31.08.2005
Kategoria Pejzaż
Katalog Góry
Oglądane 1481 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 127.49 kB
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis  
Następne w serwisie
zdjęcie ''h4''
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Metadane [EXIF]
Aparat Canon - Canon EOS 350D DIGITAL
Przysłona f/8.0
Czas naświetlania 1/250 [s]
ISO 400
Ogniskowa 30 (48) [mm]
wandzia napisał(a) dnia 29.08.2006
ładna fotka,ładne góry
Foba napisał(a) dnia 12.02.2006
je jak ja kocham tatry :} bardzo ladne zdjecie :) :*:*:*:*:*:* buzi buzi ! :*:*:*:*:*
Gruchap6 napisał(a) dnia 01.10.2005
piękne...
BacH napisał(a) dnia 02.09.2005
Panowie i Panie ! Nie gadać tyle ! Napierać góry czekają ... pzdr
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 01.09.2005
hehe, będziem razem studiować fotografię gór. przede mną same góry się piętrzą, te fotograficzne. pozdr. Jarek
Dromek napisał(a) dnia 01.09.2005
Pojdziemy, nauczysz mnie góry fotografowac :)
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 01.09.2005
dziękuję bardzo za komy. próbowałem podciągnąć kontrast. niestety niezbyt mi to wychodziło (dół stawał się czarny). a piwo Dromku się bardzo przyda. Dobrze robi na zakwasy. Liczę, że pójdziemy kiedyś razem. Pozdr. Jarek
bubu napisał(a) dnia 31.08.2005
ślicznie, bez uwag ;)
lobo napisał(a) dnia 31.08.2005
fota z klima...podoba sie...chyba truszke wiecej kontrastu..ale to i tak subiektywna opinia...tesknie za polskimi gorkami...pozdroo
eco napisał(a) dnia 31.08.2005
może wolałbym większy kontrast - ale ... podoba mi sie - zostawłbym tak ten kadr
Mariusz1962 napisał(a) dnia 31.08.2005
czad, z tą mgiełką chmur, fajnie tak sie wspinać z każdym zdjęciem coraz wyżej
Dromek napisał(a) dnia 31.08.2005
To ja za Wami z plecakiem piwa pede biegl :) Za BacH'em trochę dolu za dużo, reszta super Pozdrawiam
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 31.08.2005
hm...pomyślę BacH, choć to mało prawdopodobne. Ale pomysł jest. Daj mi dzień lub dwa. pozdr. Jarek
BacH napisał(a) dnia 31.08.2005
Czekam na propozycję: my dwa, 2x Eos 350D i różne Sigmy ... :) pzdr
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 31.08.2005
no, chyba faktycznie masz rację. ech, jak ja bym się chętnie zobaczył w górach z Tobą. nie kuś szatanie :))) pozdr. Jarek
BacH napisał(a) dnia 31.08.2005
Głębia jest widoczna i bez dołu ... uciąłbym tyko tą wodę, która jest pozbawiona faktury (do pierwszego odbicia śniegu) ... ściany wtedy będą większe ... do zobaczenia w górach ... pzdr ... PS chyba jadę tam za tydzień!!!
Jarek Bukowski napisał(a) dnia 31.08.2005
dzięki BacH! widadocznie mój wrodzony talent fotograficzny potrzebuje większych wyzwań ;))))) dół chciałem zostawić, żeby pokazać jak mroczna jest woda w tym jeziorku (w końcu powierzchnia niewielka, a głębia na 50 m). I tak wg mnie największy gniot tego miejsca to prowadząca ku niemu tzw. ceprostrada. Wiesz zapewne o czym mówię. Rysów w tym roku nie zdobyłem, ale w przyszyłym, jak Bóg da, będą moje. pozdr. Jarek
BacH napisał(a) dnia 31.08.2005
Im bliżej Rysów, tym fajniejsze fotki ... ładnie oddałeś wredną pogodę tego dnia ... osobiście przyciąłbym nieco czarnej wody z dołu ... troszkę brakuje tych ciężkich chmur u góry ... klimacik jest odpowiedni dla tej doliny OK! ... pzdr