Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie Kowalik zdjęcie Spacer w Mediolanie zdjęcie Smutny poranek
zdjęcie Kowalik amigamedia na to:
Czyściutko...
zdjęcie amigamedia na to:
Brak mi tu,modela,modelki...Obojętnie w którym rogu.
zdjęcie *** Iwona Walczak na to:
Przypuszczam, że jest to właśnie zdjęcie zabawki :P
Ostatnie komentarze

brudas...

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie -OIIIO-
Autor amigamedia Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie tylko tutaj,złoty jest srebrny...
Data wysłania dnia 19.01.2011
Kategoria Inne
Katalog takie inne
Oglądane 933 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 195.95 kB ( 930x523 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis  
Następne w serwisie
zdjęcie Dominik
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Metadane [EXIF]
Aparat SONY - SLT-A55V
Przysłona f/8.0
Czas naświetlania 1/25 [s]
ISO 400
Ogniskowa 90 (144) [mm]
JurekLobaza napisał(a) dnia 20.01.2011
fajny obiekt.. w dobrym wykonaniu..
grzegorz pawlik napisał(a) dnia 20.01.2011
fajne
bandziol20 napisał(a) dnia 20.01.2011
ładnie obryzgany, ale fakt, że niechluj :P
szogun napisał(a) dnia 20.01.2011
dobrze uchwycone..

jak juz bede kupowal to chcialbym Mercedesa klasy G ale nie nowego tylko ze starszych takich jak jezdzily chocby dla NASA :)
Goran napisał(a) dnia 20.01.2011
Ciekawy obiekt to podstawa. O to chodzi.
Jakub Malicki napisał(a) dnia 19.01.2011
piwo :)
Jakub Malicki napisał(a) dnia 19.01.2011
TAAAAAAAAAAAAAAAK !
slavicflavour napisał(a) dnia 19.01.2011
kolo koszalina wiem, ze chlopaki jezdza. chyba w drawsku o ile sie nie myle. jest tam gruba ekipa. kiedys sie tam wybiore, a taki reportaz to piekna sprawa. blotko, woda i zapach ropy ;-)
Jakub Malicki napisał(a) dnia 19.01.2011
Lubisz take ? :) ja bym kiedys reporterke chcial zrobic z takiego wypadu
slavicflavour napisał(a) dnia 19.01.2011
ale to takie nowe i sterylne... takiego hardcora bym chcial ;-)
slavicflavour napisał(a) dnia 19.01.2011
he... :-D
slavicflavour napisał(a) dnia 19.01.2011
no... sa tu na profilu zdjecia wlasnie z niedokonczonych wycieczek. jedno jest z miejsca skad (jakies 60m dalej) gosciu wyciagal mnie navara ;-)
Jakub Malicki napisał(a) dnia 19.01.2011
www.landrover.com zapraszam do salonu :) sam chcialbym takie
Jakub Malicki napisał(a) dnia 19.01.2011
Slavi no co Ty ?
slavicflavour napisał(a) dnia 19.01.2011
takie auto zamierzam sobie sprawic. pewnie tak wlasnie bedzie wygladalo w moich lapach. tyle razy co ja "wyciagalem" auto z rowu w lesie lub innej polnej drodze zakopane w sniegu, ze innej opcji nie ma. 4x4. ostatnio urwalem w pol metrowej zaspie snieznej przewod hamulcowy. zrobilem jakies 60km. nigdy wiecej forda, nigdy wiecej nisko zawieszonenej kupy z napedem na przednia os to nie dla fotografow... chyba, ze studyjnych ;-)
yanmar napisał(a) dnia 19.01.2011
świetnie wykonany panning
Patrol tez niczego sobie... prawie jak monster truck... :))

pozdr.