Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie Wołodyjowski na to:
nie znam gatunku tej ryby upolowanej przez wydrę
zdjęcie Jarek Bukowski na to:
dzięki. nie wiem, na czym polega zaskoczenie, ale przyjmuję z radością, bo n ...
zdjęcie Jarek Bukowski na to:
ależ piękny lot. świetne zdjęcie. pozdr. Jarek
Ostatnie komentarze

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu

brak
Autor niepokorny Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie
Data wysłania dnia 06.10.2010
Kategoria Ludzie
Katalog 2
Oglądane 1088 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 173.92 kB ( 600x600 )
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis na spacerku w parku - kiczyk albumowy
Następne w serwisie
zdjęcie Mucha
Poprzednie w serwisie
zdjęcie Cyganeczka
Machonis napisał(a) dnia 14.01.2011
Jak dla mnie bardzo fajne...Kolorystyka świetna,światło również i ładna GO...
niepokorny napisał(a) dnia 13.01.2011
jakbyś zgadła ... ona tak się zachowuje .... jakby za krę ... pozdrawiam
Emilianka napisał(a) dnia 13.01.2011
Fajne światło, ale modelka dalej jakby za karę....
darek24111 napisał(a) dnia 21.11.2010
kobitka - 100% popieram
p.s. szkoda, że nie ma tu opcji wstawiani zdjęc jako "anonimowy"..., myślę, że wiele komentarzy byłoby diametralnie innych...; czasami lubię się tak poprzyglądać z boku i czasem az trudno uwierzyć w to co sie czyta..., miłego wieczoru dla wszystkich...
profan napisał(a) dnia 07.10.2010
Zimna ta tonacja. Pozdrawiam :)P
Goran napisał(a) dnia 07.10.2010
ja jestem na nie jeśli chodzi o światło na twarzy.
kobitka napisał(a) dnia 06.10.2010
Fajne bardzo, jesienny portret...
album, sztuka i wszystko inne ;)... a poważnie to jakoś nie ogarniam, czego oczekuje tu większość użytkowników, kiedyś myślałam, że po prostu dzielimy się swoimi fajnymi zdjęciami i ludziska piszą czy im się podoba czy nie, ewentualnie jak mają pojęcie to wskazują błędy, aby można ich w przyszłości uniknąć... od pewnego czasu widzę, że dzieci i nierozebrane kobiety to album, widoczki i kwiatki to nuda i jakoś ta prawdziwa sztuka przez duże S coraz bardziej enigmatyczna :D... to tak zupełnie na marginesie, sorry niepokorny, że akurat pod twoim zdjęciem :) pozdrawiam
niepokorny napisał(a) dnia 06.10.2010
u mnie nie masz czego podpatrywać ....
Yeti napisał(a) dnia 06.10.2010
buddabar a Ty się nie podlizuj bo jak się spotkamy na ślubie zbyjka z dominiką to mnie w wódce nieprzetrzymasz... :pp
Yeti napisał(a) dnia 06.10.2010
a to i też dobrze.. tylko jeśli lubisz album to daj te zdjęcie gdzie jego zdjęcie... a tu daj takie co bym mógł podpatrzreć :)
niepokorny napisał(a) dnia 06.10.2010
Yeti: ponieważ ja lubię albumy ....

a ciśnienia nie mam ;)

withnfun: nie mam dostępu do driad ...
buddabar napisał(a) dnia 06.10.2010
pieknie
withinfun napisał(a) dnia 06.10.2010
w takiej scenerii i swietle az sie cisnie sesja nagiej lesnej driady.. pozdr :)
Yeti napisał(a) dnia 06.10.2010
?? to po co to tu