zdjęcie Latem malowane zdjęcie zdjęcie
zdjęcie Zbigniew Dąbrowski na to:
Dziękuję za radę i pozdrawiam.
zdjęcie lolek3 na to:
Najpierw zastosuj się do mojej rady, a potem możesz mnie mnie w smole wytarza ...
zdjęcie Qultura q.....ć! lolek3 na to:
Bóg zapłać za dobre słowo.
Ostatnie komentarze
Informacje o użytkowniku

mnemonic

Brak portretu
Strona www : http://
Adres e-mail : Zaloguj się, żeby zobaczyć adres e-mail
Miasto :
O sobie samym :
Strona odwiedzana przez innych: 7 razy
Komunikatory: GG: 0, Skype: , Tlen:
Rejestracja: dnia 08.05.2012
Aktywność użytkownika: komentarzy: 6, zdjęć: 1, postów: 0, wątków: 0, wypowiedzi na pogaduchach: 0
Wyświetl
Zdjęcia Komentarze Komentarze pod zdjęciami Wątki na forum Posty na forum Ulubieni autorzy Ulubione zdjęcia
mikry
HDRowe nastroje
dnia 14.05.2012
Świetne jako całość, pozdrawiam.
zdjęcie
dnia 12.05.2012
tak, piękne okoliczności przyrody, wg mnie efekt polepszyłoby jeszcze cięcie całego dołu (drzewa), oraz prawej strony do pojedyńczego drzewa w oddali - niebo z tej strony raczej jednolite - nie wnosi za wiele. ogólnie odbierm bardzo pozytywnie, pozdrawiam.
zdjęcie
dnia 12.05.2012
bardzo podoba mi się tutaj pięknie rozmyta GO, pozdrawiam.
zdjęcie późne popołudnie
dnia 12.05.2012
tak, tam gdzie śnieg dobrze, natomiast to co przed nim nie bardzo, pd brak szczegółów w cieniu, środek nieostry co przy zastosowanej przesłonie wskazuje na celowe rozmycie (jeśli nie to mnie popraw), szeroka płaszczyzna z lewej na pierwszym planie odwraca wzrok od tego co ważne. okoliczności przepiękne, niezbyt dobrze wg mnie wykorzystane (kadr i światło).korzystałeś z filtru polaryzacyjnego? tutaj poszerzyłbym jednak zakres tonalny. to takie moje przemyślenia pozdrawiam serdecznie.
zdjęcie
dnia 12.05.2012
subtelny szczególnie w kolorach, przyjemny dla oka obraz. dobrze zagospodarowana przestrzeń, głębią ostrości dobrze wyeksponowane kielichy kwiatów, szkoda tylko tych trzech traw na pierwszym planie z prawej, które nieco zakłócają odbiór, jako całość bardzo mi się podoba, pozdrawiam.
zdjęcie
dnia 12.05.2012
dzień dobry wszystkim