zdjęcie zdjęcie zdjęcie ...
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
zdjęcie Legal na to:
świetnie wszystko siedzi w kadrze;nic nie pocięte - rewelacja, to bardzo trudn ...
zdjęcie Sligo na to:
czyli skowronek..
Ostatnie komentarze
Informacje o użytkowniku

SiejeOwies

Portret użytkownika SiejeOwies
Strona www : www.dezerter.w.tkb.pl
Adres e-mail : Zaloguj się, żeby zobaczyć adres e-mail
Miasto : Białystok
O sobie samym : Nikon D80
Tamron 90mm f/2.8
Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 VR

Canon A520 + Raynox DCR250

makro/natura

Fotografia powiązana z zamiłowaniem do natury;)

student ochrony środowiska UwB
Strona odwiedzana przez innych: 561 razy
Komunikatory: GG: 9182471, Skype: , Tlen:
Rejestracja: dnia 05.02.2008
Aktywność użytkownika: komentarzy: 657, zdjęć: 53, postów: 154, wątków: 13, wypowiedzi na pogaduchach: 1
Wyświetl
Zdjęcia Komentarze Komentarze pod zdjęciami Wątki na forum Posty na forum Ulubieni autorzy Ulubione zdjęcia
Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8
Sprzęt  Cyfrówki  Moze ktos cos o tym powiedziec??
Data wysłania : dnia 29.05.2009
chinka z lampą zawsze spoko
Off topic  Stalowa Wola...
Data wysłania : dnia 16.05.2009
Po drugie on potem biega gdzieś po osiedlowych drogach... zeby tak pod pałacem kultury albo sukiennicami
Off topic  Kura ptak zabójca
Data wysłania : dnia 12.05.2009
to szczur czy co ?;o
Sprzęt  Opinia n/t wybranego sprzętu
Data wysłania : dnia 03.05.2009
Do macro dobry jest Tamron 90/2.8.
Giełda  Sprzedam  sprzedam 50tkę f 1.8 nikona
Data wysłania : dnia 27.04.2009
"Nie będę pisał bzdur że obiektyw był używany przez kobietę lub że dostałem go od mojego dziadka, który użył go dwa razy w życiu a resztę czasu obiektyw przeleżał w szufladzie."

Uśmiałem się ;) Ale to racja że większość ludzi pisze, iż sprzęt był swego rodzaju sakrum leżącym przez cały czas na ołtarzyku ;d Szkoda że nie mam obecnie kasy;)
Sprzęt  Cyfrówki  Cyfrówka do 2 tyś
Data wysłania : dnia 22.04.2009
Chyba każda "głupawka" w tej cenie będzie dobrym wyborem. Polecam znane firmy - canon, nikon, fuji bla bla bla.
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 13.04.2009
Chyba znalazłem rozwiązanie, podstawiłem raynoxa pod obiektyw i uzyskałem powiększenie które będzie akurat do fotografowania małych obiektów :D Ide jutro w teren i jeśli uda mi się coś uwiecznić fajnego, to wrzuce zdjęcie.

Choć nie mam żadnej przejściówki to zawsze zostaje mi taśma klejąca;)
Sprzęt  Do 800/900PLN
Data wysłania : dnia 13.04.2009
jakis model z serii Canona A5XX np. A580 czy jaki tam ostatni jest
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 13.04.2009
Tą sztuczkę z papierem znam. A co do mocowania do raynoxa to właśnie jest motyw, że połamało mi się i na taśmę do mojego kompakta przyczepiałem ;/
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 13.04.2009
I tak do zdjęć prawie nie używam AF ponieważ jest bądź co nie bądź wolny. Ważne jest abym mógł regulować wartości przesłony i migawki.
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 13.04.2009
I dobrze że nie zawodowcy ponieważ oni mają z reguły kase i kupują co potrzebne, a amatorzy kombinują ;)

Czyli musiałbym zakupić takie cacko allegro.pl dobre oświetlenie. Automatyka bedzie działać?
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 13.04.2009
Czyli wydałem na lustro tyle kasy mając nadzieję na super makro a tu taki motw ;D

A jeśli podepnę do tamrona konwerter raynoxa dcr250 ?? albo ten mocniejszy (nie pamiętam oznaczenia)? I czy gdzieś będę mógł dostać przejściówkę 55mm - gwint raynoxa?
Fotografia  makrofotografia
Data wysłania : dnia 11.04.2009
A jakiej firmy pierścienie proponujecie? Ekonomiczna klasa oczywiście ;)
Sprzęt  Optyka  jak się robi obiektyw
Data wysłania : dnia 08.04.2009
Zadziwiające, nigdy nie myślałem że tworzenie obiektywów jest aż tak skomplikowane. Ciekawe jak to wyglądało w przeszłości gdy człowiek nie miał dostępu do technologi które teraz posiadamy.
Fotografia  najwieksza galeria fotograliczna;]]]
Data wysłania : dnia 27.03.2009
a ja odwiedziłem dom w Edynburgu w którym mieszkałem pare lat temu na wakacjach :D super sprawa
Off topic  6 powodów aby nie zabierać dzieci do ZOO
Data wysłania : dnia 07.03.2009
o lol dobre ;d
Off topic  Skąd się biorą dzieci??
Data wysłania : dnia 06.03.2009
strom co ty gadasz, mi odpala się normalnie
Off topic  Skąd się biorą dzieci??
Data wysłania : dnia 06.03.2009
klasyk ;)
Off topic  wybory
Data wysłania : dnia 05.03.2009
Jak wybuchł Czarnobyl to wszystko na nas poleciało ;p
Off topic  wybory
Data wysłania : dnia 04.03.2009
Boże znowu ludzie będą mówić że Białystok to stolica wiochy w Polsce ;/

z tym 2 typkiem uczyłem się w liceum... żal
Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8