Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie panorama Mojego Miasta #2 Wołodyjowski na to:
Sligo: aż słyszę, jak świszczą :)
zdjęcie Shodan na to:
jest git
zdjęcie amigamedia na to:
Tak jak piszesz,bo spiro fajnych kadrów zostało w poczekalni na dysku,bo tam c ...
Ostatnie komentarze
Informacje o użytkowniku

SiejeOwies

Portret użytkownika SiejeOwies
Strona www : www.dezerter.w.tkb.pl
Adres e-mail : Zaloguj się, żeby zobaczyć adres e-mail
Miasto : Białystok
O sobie samym : Nikon D80
Tamron 90mm f/2.8
Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 VR

Canon A520 + Raynox DCR250

makro/natura

Fotografia powiązana z zamiłowaniem do natury;)

student ochrony środowiska UwB
Strona odwiedzana przez innych: 561 razy
Komunikatory: GG: 9182471, Skype: , Tlen:
Rejestracja: dnia 05.02.2008
Aktywność użytkownika: komentarzy: 657, zdjęć: 53, postów: 154, wątków: 13, wypowiedzi na pogaduchach: 1
Wyświetl
Zdjęcia Komentarze Komentarze pod zdjęciami Wątki na forum Posty na forum Ulubieni autorzy Ulubione zdjęcia
Strony : 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
zdjęcie W drodze...
dnia 01.09.2008
za poprzednikiem ;)
zdjęcie olewamy...
dnia 31.08.2008
za profanem
zdjęcie Motyl
dnia 31.08.2008
ała, skrzydełko i czułka :( zdjęcie mimo iż wyszło całkiem dobrze jest eliminowane przez takie przypadki eh ;/
zdjęcie Vespa crabro
dnia 31.08.2008
można byłoby trochę szerzej, ale i tak plus za akcję ;D kiedyś robiłem zdjęcia dla szerszeniów, gdzie starsza samica karmiła młodą, na szczęście nie uwaliły mnie heh
zdjęcie Arlekinowe oczyska
dnia 31.08.2008
wspaniałe :) skakuny są genialne heh
zdjęcie
dnia 31.08.2008
ładny kratkowiec choć trochę ostrość uciekła ;)
zdjęcie ...
dnia 31.08.2008
ciekawa prezentacja ;) choć widziałbym trochę szerzej

witamy na moonie!!
zdjęcie Goldwasser
dnia 30.08.2008
kapitalnie ;)
zdjęcie ~
dnia 30.08.2008
za Goga ;)
zdjęcie Lustereczko powiedz przecie...
dnia 30.08.2008
to garbatka Leucodonta bicoloria a po polsku Białoząbka dwubarwica

fajna ciuma :)
zdjęcie 69
dnia 29.08.2008
szkoda że noga ucięta ;/
zdjęcie Zimorodek (common kingfisher)
dnia 28.08.2008
na tym zdjęciu wygląda jakoś wielki ;D a w ręce jak się trzyma zimorodki to takie małe kulki są heh
zdjęcie
dnia 28.08.2008
fajny czerwończyk ;)
zdjęcie szablak krwisty
dnia 28.08.2008
kapitalne!!!!
zdjęcie Pliszka górska
dnia 27.08.2008
szkoda że nie przodem ;) fajne!
zdjęcie U
dnia 27.08.2008
aj tam ciekawszego, takie proste niby ujęcia też są fajne, "moja własna planeta" ;)
zdjęcie Trzmiel ziemny
dnia 26.08.2008
ładne ;)
zdjęcie
dnia 26.08.2008
zmiana tematyki? ;P fajne ;)
zdjęcie ''orzeł'' wylądował
dnia 26.08.2008
kapitalne ;)
zdjęcie Młody Paź
dnia 25.08.2008
młodziak jeszcze ;> podoba się!
Strony : 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27