Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie Dozorca ryb zdjęcie Śląsk vs Zagłebie Sosnowiec
zdjęcie tomsza na to:
i tu jest problem ... do czego prostować czy do lustra czy do odbicia i jeżeli ...
zdjęcie XIII wiek a jeszcze się trochę trzyma Wołodyjowski na to:
jak na taką staroć, to i tak jest dobrze ;)
zdjęcie XIII wiek a jeszcze się trochę trzyma amigamedia na to:
Tka jak myślałem,ostrość siadła chyba w rejony DLR.
Ostatnie komentarze
Komentarze w porządku chronologicznym

Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
zdjęcie Fara
amigamedia napisał(a) dnia 12.02.2019
Jak do tej pory z Twojej twórczości,ta praca,zasługuje na większe zatrzymanie przy niej.Głębia ostrości,Ci tu akurat dobrze siadła i fajnie odcina,od tła.Kadrowo,jest dość dobrze.Może przypaść do gustu.
zdjęcie
gbur polski napisał(a) dnia 11.02.2019
Jak widzę to wracasz do formy. Jednak odbicia to Twoja specjalność
zdjęcie
amigamedia napisał(a) dnia 10.02.2019
Zastosowałeś chyba TC 1,4.Fotka jakby mydlana,albo spore wykadrowanie Włodku.A okaz,fajne siadł w kadrze oczywiście.
zdjęcie Brzozowa
Shodan napisał(a) dnia 10.02.2019
jest klimacik !

@gbur polski- powinieneś się cieszyć, że kary śmieci się nie wykonuje, bo Twoje "morały" pod zdjęciami innych vs Twoje osiągnięcia w Twoim PF wskazują, że powinieneś (przynajmniej) wisieć ;)
zdjęcie Brzozowa
mikry napisał(a) dnia 09.02.2019
Dzięki Panowie za komentarze i poświęcony czas
zdjęcie Brzozowa
Rafał Zmuda napisał(a) dnia 09.02.2019
bardzo klimatyczne zdjęcie...jedno z najlepszych jakie ostatnio sie pojawily na moonie!
zdjęcie Brzozowa
gbur polski napisał(a) dnia 09.02.2019
Całkiem dobrze czernią przyprawione!
zdjęcie Brzozowa
gbur polski napisał(a) dnia 09.02.2019
A gdzie to się taki piękny bruk zachował? Jesienią byłem w Pasymiu i na rynku obserwowałem mord jaki został dokonany na tym pięknym mieście. Prawdziwe kocie łby otoczone płytami chodnikowymi, asfaltem i w kilku miejscach taki przekładaniec. Szkoda, że kary śmierci się już nie wykonuje.
zdjęcie Brzozowa
mikry napisał(a) dnia 09.02.2019
dzięki Amiga ,nie no z grobu nie uciekłem lecz z innych czeluści przepastnych
zdjęcie Brzozowa
amigamedia napisał(a) dnia 09.02.2019
Kope lat,z grobu uciekłeś? (:
A obraz,mroczny i wciągający.
zdjęcie Brzozowa
mikry napisał(a) dnia 09.02.2019
Polecam oglądać na czarnym tle
zdjęcie eLka łyżwiarka
gbur polski napisał(a) dnia 09.02.2019
Może i ręka, może i przepalenia, może i modelka zbyt centralnie, ale to spojrzenie połączone z szelmowskim uśmieszkiem bezcenne.
Przypominam, że kompresja .jpg jest kompresją stratną.
zdjęcie eLka łyżwiarka
amigamedia napisał(a) dnia 07.02.2019
Szkoda tego cięcia ręki,buzia,trochę przepaliło i odrobinkę więcej ostrości na oczach,by się zdało.
zdjęcie
amigamedia napisał(a) dnia 07.02.2019
Bardzo ładny widok.Piękne zdjęcie.
zdjęcie
eve-klon napisał(a) dnia 06.02.2019
ok...juz nie chce, nie klopocz sie pan
zdjęcie
eve-klon napisał(a) dnia 06.02.2019
wiec ost raz pytam...pewnie glupio ale pytam bo chce wiedziec
zdjęcie
Wołodyjowski napisał(a) dnia 06.02.2019
kiedy widzę ciekawe okna, czy portale, zawsze przychodzą mi na myśl Twoje zdjęcia i wiem, że gdybyś tu był, to byś je zdjął. Ale Cię nie ma, zatem ja je robię i podsyłam. Pozdrawiam. Podpis nad wyraz trafny.
zdjęcie
tomsza napisał(a) dnia 06.02.2019
z pozdrowieniami dla Wołodyjowskiego, nie mam teraz głowy do zdjęć
zdjęcie kocia kokota w okienku
tomsza napisał(a) dnia 06.02.2019
nie wiem czem zasłużyłem na tyle sympatii ale bardzo dziękuję, cieszę się że okienny temat jest podejmowany, ma kontynuatorów spokojnie mogę przechodzić na fotograficzną emeryturę. Foto wypatrzone i ładnie podane, pozdrawiam
zdjęcie eLka łyżwiarka
Tommy_G napisał(a) dnia 05.02.2019
ano, może jeszcze wrócę do formy...
pozdrówka!
Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21