Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie *** zdjęcie zdjęcie Monday
zdjęcie Balkon Legal na to:
nigdzie nie pisalem o zachwycie; wciskasz mi w usta nieprawdziwe cytaty;istotę ...
zdjęcie Balkon lolek3 na to:
Jeśli te wymienione przez Ciebie elementy wzbudzają Twój zachwyt? No cóż: ...
zdjęcie Ku jesieni dr3wno na to:
Magia :)
Ostatnie komentarze
Komentarze w porządku chronologicznym

Strony : 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
zdjęcie
wk napisał(a) dnia 23.09.2018
dbd
zdjęcie
amigamedia napisał(a) dnia 23.09.2018
Szachy,to gra dla cierpmiwych... (:
zdjęcie Warszawa - Osiedle Przyjaźń
Rafał Zmuda napisał(a) dnia 23.09.2018
Zbigniew...mam z Twoimi zdjęciami pewien problem- nie wiem co chcesz nimi przekazac.. Twoj wybór jest dla mnie zadziwiający. Co Cie zafrapowalo w tym widoku ze go umiesciles na tym portalu? Piszę serio, jako tez często krytykowany tutaj. Po prostu nie rozumiem Twoich wyborów.
zdjęcie
Sroka napisał(a) dnia 23.09.2018
Super focia :)))
Pzdr
zdjęcie Matka jest jedna
amigamedia napisał(a) dnia 22.09.2018
(:
zdjęcie ...
Rafał Zmuda napisał(a) dnia 22.09.2018
fajne..ma klimat
zdjęcie Spacer przed snem
Rafał Zmuda napisał(a) dnia 22.09.2018
pstryk z wakacji..sorry..
zdjęcie
ewedan napisał(a) dnia 21.09.2018
b. fajne jest... ;-)
zdjęcie
amigamedia napisał(a) dnia 21.09.2018
Dopilnowane...Jest ok.
zdjęcie Spacer przed snem
amigamedia napisał(a) dnia 21.09.2018
Ale jakościowo padło.
zdjęcie
ewedan napisał(a) dnia 21.09.2018
ciekawskie...
zdjęcie
wojmario napisał(a) dnia 21.09.2018
Zaskakujące ujęcie. Graty!
zdjęcie
wojmario napisał(a) dnia 21.09.2018
Intrygujące... fajne!
zdjęcie Matka jest jedna
wojmario napisał(a) dnia 21.09.2018
jedno z najlepszych zdjęć jakie ostatnio widziałem! gratulacje!
zdjęcie
krecikova napisał(a) dnia 21.09.2018
fajny kocur :)
zdjęcie
krecikova napisał(a) dnia 21.09.2018
wow! jakie to jest świetne! czapki z głów!
zdjęcie
krecikova napisał(a) dnia 21.09.2018
to jest po prostu genialne! podziwiam i chylę czoła!
zdjęcie
krecikova napisał(a) dnia 21.09.2018
fajne!
zdjęcie ...
amigamedia napisał(a) dnia 21.09.2018
Bardzo dobre...
zdjęcie
eve-klon napisał(a) dnia 19.09.2018
bardzo dobre
Strony : 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23