Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie Archetyp na to:
Bardzo dobry strzał, nie kiepskie.
zdjęcie amigamedia na to:
Lubię,takie półcienie...
zdjęcie bogdan na to:
może to 135 jupiter f 4,5 stare szkło ZSSR,ale bardzo go lubie dam jeszcze je ...
Ostatnie komentarze
Komentarze w porządku chronologicznym

Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
zdjęcie
Archetyp napisał(a) wczoraj o godzinie 23:39:24
Bardzo dobry strzał, nie kiepskie.
zdjęcie
amigamedia napisał(a) wczoraj o godzinie 21:26:58
Lubię,takie półcienie...
zdjęcie
bogdan napisał(a) wczoraj o godzinie 17:31:20
może to 135 jupiter f 4,5 stare szkło ZSSR,ale bardzo go lubie dam jeszcze jedno c€rki całkiem mydlane z innego szkła ale ma klimat

pozdr
zdjęcie
amigamedia napisał(a) wczoraj o godzinie 17:17:41
Czy mi się wydaje?Odrobinę ostrości brakło na oczach,albo jest rozmyte.Bo fotka fajna.
zdjęcie
slavicflavour napisał(a) wczoraj o godzinie 15:18:14
No to juz kawaler jest. Fakt6cznie leci ten czas. Swietny portret.
zdjęcie
bogdan napisał(a) wczoraj o godzinie 14:48:15
witam!!!!!!
tak mój ,czas szybko plynie


pozdr
zdjęcie
slavicflavour napisał(a) wczoraj o godzinie 14:27:20
świetne... fajny ancymonek. Twój?
zdjęcie
dr3wno napisał(a) wczoraj o godzinie 10:19:30
Poprawnie ;]
zdjęcie
Shodan napisał(a) 3 dni temu
fatalna jakość
zdjęcie
Shodan napisał(a) 3 dni temu
https://www.youtube.com
zdjęcie
Shodan napisał(a) 3 dni temu
grzybek w plasterkach - takie moje pierwsze skojarzenie na ów obraz
zdjęcie
Shodan napisał(a) 3 dni temu
magia prześwitów !

PS: Miniaturka zmusiła mnie do zalogowania i przyznam się, że nie spodziewałem się tego po Tobie Tomsza ;) ale MZ foto jest bardzo OK
zdjęcie
amigamedia napisał(a) 4 dni temu
To witaj w klubie,od kilku lat,mam tak samo z tv,sporo słucham radia.Miło,że dostarczam,komuś atrakcji.Pozdrawiam...
zdjęcie
slavicflavour napisał(a) 4 dni temu
ale Ty mi atrakcji dostarczasz.. Telewizji nie oglądam od kilku lat. kiedyś jeszcze "zaoglądywałem się" w discovery i NG ale też zaczęli więcej reklam puszczać niż docelowych programów.. także tego. .dzięki ;-)
zdjęcie
slavicflavour napisał(a) 5 dni temu
piękne...
zdjęcie
amigamedia napisał(a) 5 dni temu
Jeszcze trochę i mi się do dupska,dobiąrą ryby.
zdjęcie
tomsza napisał(a) 5 dni temu
kobiece spojrzenie w temacie okiennym
zdjęcie
tomsza napisał(a) 5 dni temu
jak zwykle jestem pełen podziwu, determinacji i wytrwałości dla brodzącego fotografa
zdjęcie
tomsza napisał(a) 5 dni temu
zatrzymuje - zdjęcie, bo obraz jest bardzo w ruchu ... wybuchowy
zdjęcie
tomsza napisał(a) 5 dni temu
Gbur dzięki, masz rację rzeczywistość jest bardziej bałaganiarska... co pokazuje moje kolejne zdjęcie
Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21