Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie ...
zdjęcie ewedan na to:
b. fajne jest... ;-)
zdjęcie amigamedia na to:
Dopilnowane...Jest ok.
zdjęcie Spacer przed snem amigamedia na to:
Ale jakościowo padło.
Ostatnie komentarze

religujna frustrata - radekk

zdjęcie jest kiepskie, niczego nie reklamuje i choćby dla tych powodów nie jest - co oczywiste - na sprzedaż...

zdjęcie jest kiepskie, niczego nie reklamuje i choćby dla tych powodów nie jest - co oczywiste - na  sprzedaż...
107822
...www.youtube.com

@all - przepraszam wszystkich komentujących za usunięcie ich komentarzy.

@msus - ten traktorek parowy znajduje się w skansenie w stolica stanu Iowa w UeSie.
Yeti napisał(a) dnia 14.11.2011
XD zdjęć nie ma... niepełna rozmowa... ale napieraj... może coś Ci się uda udowodnić...
bandziol20 napisał(a) dnia 01.09.2011
słabizna
radekk napisał(a) dnia 09.08.2011
yuriykovalskyy napisał(a) dnia 06.10.2010
Masz bardzo dobre podejście do fotografii.
Nikogo nie słuchaj, a po prostu rob swoje.
radekk napisał(a) dnia 27.08.2010
radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:59:24
witek.el rozpoczal ta burde a za ty wywaliles moje zdjecie. powinienes byl raczej wywalic stad jego. cóz serce nie sluga.
zalózmy, ze dla odmiany ja zrobie chlew pod jego zdjeciem... jak sie to skonczy ? czy równie salomonowa decyzja ?
obawiam sie, ze jednak nie.
ale ty oczywiscie jestes w prawie bo to twój cyrk i twoje malpy.

Moderator napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:42:12
RADEKK teraz mozesz wspólnie z witkiem dalej rozwazac sobie o pierdolach...

Moderator napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:41:30
Radekk sam sie osmieszasz - popatrz na wioche jaka uprawiasz pod tym zdjeciem ! SAM JESTES SOBIE WINNY !

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:41:29
Ustepujemy przed przemoca, ale krzyza z foto.moona nie oddamy nigdy !!!

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:40:34
Drogi Moderatorze - iscie salomonowa decyzja :)
"48h moderacja zdjecia"
Czyli zdjecie jest nie na temat :)
Osmieszasz sie panie Moderatorze.

Moderator napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:40:01
teraz mozecie sobie gadac do woli - za 48 godzin zmienie status zdjecia

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:37:19
witku.el - ziewwwwwniecie...

Moderator napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:34:30
TYLE prosze zakonczyc pogaduszki nie na temat fotografii, dalsze ciagniecie tematu spowoduje 48 godzinna moderacje samego zdjecia

amigamedia napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:31:22
dajcie se po razie i kwita...oceniajmy fotosy,a nie poglady religijne,czy polityczne...

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:27:54
Kiedys zrozumiesz!. My jestesmy prawdziwymi patryjotami, a wy ogladacie w internecie gole kobiety, trujecie sie polityka i uprawiacie inne nierzadnictwa w porozumieniu z tymczasowym rzadem i przypadkowym prezydentem.

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:10:51
witku.el. Nie dolecialo... za krótki masz "sik". Próbuj dalej! Zachecam :)

amigamedia napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:07:41
cacy

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 20:00:03
Chrystus jest naszym ojcem, a matka boska nasza matka. Jestesmy dziecmi matki i syna! Ale do was nic nie przemawia ...

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:54:44
nie wytrzymales i popusciles... :)

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:53:56
Przeciez to jasne, ze Króla Polski Zbawiciela ukrzyzowali Zydzi z Polski!

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:45:02
:)

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:44:04
Obrazacie nas prawdziwych polaków, których matka boska, prawdziwa polka ulegla! A wy wszyscy jestescie inni! , zydzi albo eskimosi!

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:25:22
Ja w poniedzialki zwykle nie pije wiec prosze mnie pominac w tej i w nastepnych "kolejkach".

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:17:16
No te moje to moze sa jakies ewenementy. Ale wszystkie inne jaja sa nasze i zróbmy cós, zeby nikt nam ich nie zabral!

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:10:50
Panie Witek -
Moze z cukrem utrzec ? Z reszta... skad ja mam wiedziec ? To w koncu panskie jaja, nie moje.

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 19:06:14
Panie Radek, to ja mialem sobie robc jaja, a nie pan.Zreszta, jak tu sobie robic?

radekk napisal(a) dzisiaj o godzinie 18:54:25
dalej jest pas transmisyjny i mlockarnia

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 18:54:03
Tzn. Jako ujecie jest cienkie, ale jako zdjecie jest równie cienkie

witek.el napisal(a) dzisiaj o godzinie 18:50:06
Dobrze jest to rozlozone, i tak dalej. Ale co dalej nie wiem.

grzegorz pawlik napisal(a) dzisiaj o godzinie 18:36:38
niezly sprzecik