Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie Shodan na to:
za amigamedia
zdjęcie Shodan na to:
fajne choć wydaje mi się że już tu było na moonie ?
zdjęcie wk na to:
bdb
Ostatnie komentarze

Forum

Forum  Fotografia  Wydarzenia  

Burza

Goran Data wysłania : dnia 18.07.2010
Czytany : 1532 razy
Treść :
Witam użytkowników. Czy ma ktoś może ujęcia wczorajszej burzy, która rozszalała się najbardziej na południu kraju...? Jechałem w jej czasie autostradą A4 i widziałem jej rozmiar i fenomenalne zagęszczenie wyładowań. Ciekawi mnie czy ktoś uwiecznił ten las piorunów. Bo ja byłem zafascynowany, ale nie miałem gdzie się zatrzymać. Pozdrawiam i liczę, że komuś się udało! ;)
Odpowiedzi na wątek:
witek.el Data wysłania : dnia 20.07.2010
A'propos słowa "burza". Mieszkałem kilka lat w Czechach i kiedy pierwszy raz jechałem do Pragi to na poboczu zauważyliśmy tablicę treści ; "Burza 10 - 12 h, vsup 5 kćs". Koleś powiedział; Nie dosyć, że mają co dzień dwie godziny burzę, to jeszcze muszą za to płacić po 5 koron. Oczywiście "burza" to po czesku jest po prostu giełda. Podobnie jak "pivnica" to po polsku piwiarnia, a polska piwnica, to po czesku "sklep".
witek.el Data wysłania : dnia 20.07.2010
W regionie gdzie mieszkam w przeciągu 2 lat uległo zniszczeniu ok.3 000 budynków (dwa raz wichura), pozrywało linie WN, kompletnie skasowało kilka tysięcy ha lasu. Ale pokażcie tu jakieś zdjęcie z tego regionu, a zaraz jakaś partia przypisze sobie wszystkie cierpienia i oskarży resztę Polski o zbrodnicze zaniedbania. Na szczęście można od dzisiaj hurtem dochodzić odszkodowania. Więc tylko parę osób jeszcze i zapłacicie mi wszyscy za zaniedbania, wy dranie, za moje cierpienia; za zalane piwnice, zniszczony piec CO i zalane silniki elektryczne. A potem poda się do sądu tego, który to zrobił, a jak się nie stawi, to jego przedstawicieli na tym łez padole.
2Fast Data wysłania : dnia 18.07.2010
na dzisiaj zapowiadaja kolejne wiec jak ktos ma ochote polapac `pierony siarczyste, kuliste!!..` to niech sie szykuje :)