Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie . gbur polski na to:
Dziękuję za szybką odpowiedź. Fajnie, że potrafiłeś wady przekuć w zalet ...
zdjęcie . Kuba Kozal na to:
a) wszystkie zdjęcia są zrobione polaroidem sx-70b) wszystkie zdjęcia robione ...
zdjęcie . gbur polski na to:
Kuba ponieważ napisałeś, że jest to koniec serii, więc pozwolę sobie zada ...
Ostatnie komentarze

Forum

Forum  Fotografia  Techniki fotograficzne  

przenosne studio

Idzi Est Data wysłania : dnia 18.11.2009
Czytany : 2154 razy
Treść :
Witam,

Potrzebuję porady - chcialbym kupic jakies przenosne lampy parasole. niezabardzo wiem na co zwrócić uwagę przy kupnie,

allegro.pl

czy to jest ok? za malo wat? za drogo? co sadzicie?

Pozdrawiam
Odpowiedzi na wątek:
achaj Data wysłania : dnia 18.11.2009
złożony softbox jest rozmiarów złożonej parasolki ;) i nie on jest "zmartwieniem" a sposób rozpraszania światła.. dobrze by było abyś miał możliwośc sprobowania .. na czym polega rożnica...

po za tym jak w pierwszym wpisie.. statywy cię mocno rozczaruja.. gwarantuje...pzd
Idzi Est Data wysłania : dnia 18.11.2009
ale softboxy sa mniej "mobilne"
czy sie myle i jest jakis system latwego ich skladania?
achaj Data wysłania : dnia 18.11.2009
odradzam..

cena moze jest kusząca..ale statywy (ich zaciski) są bardzo słabej jakosci.. jesli sprzęt nie bedzie stacjonarny .. bardzo szybko zezłomują się.

na temat lamp trudno mi sie wypowiedziec.. nie mialem styczności z tym systemem.. ale za ta kase.. nie może być cudów.

sprawa parasolek.. żadna.. absolutnie zadna parasolka nie da ci tego co softbox.. to tak na szybkiego...pzd